-oddi- Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Hallo, holder nå på og monterer ett K&n filter kit på bila.Også lurer jeg på om den ledningen som er kobla på luftmengdemåleren skal taes helt av eller om jeg bare kan la den ligge å slenge inne i motorrommet?. For det står at den ikke skal være på mengdemåleren etter monteringa av sportsfilteret. Setter pris på svar
bård Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 hvis du snakker om den sensoren som skal stå i luftfilterkassa så er det bare å feste den et sted rundt luftfilteret, er ikke så viktig hvor egentlig..
Superbeetle Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Håper ikke du har tenkt å fjerne luftmengdemåleren...
-oddi- Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Skrevet Januar 19, 2007 Har ikke noe planer om å fjerne luftmengdemåleren nei Men er bare den ledningen/kontakten som står på mengdemåleren
bård Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 hvis det er ledningen som går til massemåleren du vil koble av, så må du ikke det, det blir det samme som å kjøre uten lmm, og da går motoren din i nødprogram og det er ikke optimalt. det de snakker om i instruksjonene du har er den sensoren som orginalt står i luftfilter kassa..
Superbeetle Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Har ikke noe planer om å fjerne luftmengdemåleren nei Men er bare den ledningen/kontakten som står på mengdemåleren hehe..ikke fjern ledningen til luftmengdemåleren iallefall...
-oddi- Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Skrevet Januar 19, 2007 Hehe,fant til slutt ut at ledningen skulle kobles på igjen . så problemet er løst . Bare jeg som er litt sløv med å lese bruksanvisninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå