T Y racing Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 ot: er det noen i norge som har kompressorkit til s50? Vil tro www.esstuning.com har sett til S50. Koster ca 50000kr ferdig montert.. fant ikke noe til e36 overhodet...
Øyvind L. Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 De har ikke alt liggende ute på nettsiden. Ring de og spør. De hadde på nettsiden før.
T Y racing Skrevet Januar 21, 2007 Skrevet Januar 21, 2007 De har ikke alt liggende ute på nettsiden. Ring de og spør. De hadde på nettsiden før.det skal jeg gjøre.takk
jcvold Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 ot: er det noen i norge som har kompressorkit til s50? Autopower har til e36 : http://www.autopower.no/turbo/turbo.HTML
kh turbo Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 Noe av det jeg lurte på her var montasjen i DME boksen. Av type 0 261 203 075. Veit det er sokkel chip i denne, og har hatt av "dekselet" Men inni er det to kretskort og chipet sitte i mellom disse, hvordan får jeg separert disse kretskortet for å se chip nr. 2000,- var de jævla dyrt, betaler 500kr for chip som gir oppgitt 306 hk og +27 nm. Ikke av denne grunn jeg skal ha dette, da dette ikke er merkbart, men mer omdr. og fjerne farts. sperra. Har hørt åpent filter nede i fanger er god investering med tanke på kaldere luft= mer effekt og besparelse av motor ved lavere forbrennings temp.
Ola. Skrevet Januar 22, 2007 Skrevet Januar 22, 2007 Noe av det jeg lurte på her var montasjen i DME boksen. Av type 0 261 203 075.Veit det er sokkel chip i denne, og har hatt av "dekselet" Men inni er det to kretskort og chipet sitte i mellom disse, hvordan får jeg separert disse kretskortet for å se chip nr. 2000,- var de jævla dyrt, betaler 500kr for chip som gir oppgitt 306 hk og +27 nm. Ikke av denne grunn jeg skal ha dette, da dette ikke er merkbart, men mer omdr. og fjerne farts. sperra. Har hørt åpent filter nede i fanger er god investering med tanke på kaldere luft= mer effekt og besparelse av motor ved lavere forbrennings temp. Hvem selger chip til 500kr? Hvem har produsert denne, og hvor er sperra satt?
kh turbo Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Skrevet Januar 22, 2007 http://cgi.ebay.com/BMW-E36-Performance ... dZViewItem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå