Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Noe av det jeg lurte på her var montasjen i DME boksen. Av type 0 261 203 075.

Veit det er sokkel chip i denne, og har hatt av "dekselet" Men inni er det to kretskort og chipet sitte i mellom disse, hvordan får jeg separert disse kretskortet for å se chip nr.

2000,- var de jævla dyrt, betaler 500kr for chip som gir oppgitt 306 hk og +27 nm. Ikke av denne grunn jeg skal ha dette, da dette ikke er merkbart, men mer omdr. og fjerne farts. sperra.

Har hørt åpent filter nede i fanger er god investering med tanke på kaldere luft= mer effekt og besparelse av motor ved lavere forbrennings temp.

Skrevet
Noe av det jeg lurte på her var montasjen i DME boksen. Av type 0 261 203 075.

Veit det er sokkel chip i denne, og har hatt av "dekselet" Men inni er det to kretskort og chipet sitte i mellom disse, hvordan får jeg separert disse kretskortet for å se chip nr.

2000,- var de jævla dyrt, betaler 500kr for chip som gir oppgitt 306 hk og +27 nm. Ikke av denne grunn jeg skal ha dette, da dette ikke er merkbart, men mer omdr. og fjerne farts. sperra.

Har hørt åpent filter nede i fanger er god investering med tanke på kaldere luft= mer effekt og besparelse av motor ved lavere forbrennings temp.

Hvem selger chip til 500kr? Hvem har produsert denne, og hvor er sperra satt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...