Kobar Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Passer IS-leppe fra facelift E30 på en original front fra 86?? ser at det ikke her helt di samme festene, mn er den lik i formen på fronten? bredden og selve "buen"...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 takk for svar.. hehe fikk is leppa idag, og ser nå at den ikke passer... mn nå sitter jeg her og modifiserer den, så den skal på bilen uansett hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyvinds Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 Hvor kjøpte du is leppe fra`?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 legg ut bilder for hvordan du tilpasser den da!!!! har lyst å gjøre det selv.. mtech 1 front du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2007 kjøpte is-leppa fra en kar i stavanger. jeg har kun original-front som jeg festa is-leppa på! Slik ble det: (kun prøvemontert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå