RonnyE36 Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 lurte på om d var noen som visste om en side på internett hvor man kan kjøpe en såkalt flipscreen??????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 hmmm, sånt får du overalt hvor de selger bilstereo... bilradiospes.no blant MANGE andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Ja HER har du en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Jeg ville kjøpt denne, skal kjøpe denne selv og har sett på mange spillere til nesten det doble i Pris som ikke har hatt i nærheten så bra bilde. http://www.megabillig.no/index.php?page ... 25&id=1748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyE36 Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 se der ja.. den virka saa jo ok ut den da! takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Vil absolutt anbefale deg å ta en titt på denne. Der får du mye for pengene. http://www.panasonic.no/servlet/PB/menu ... index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 og hvor mye penger snakker du om da Nautiluz?hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Den koster veil 11990,- vi selger den for 8990kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg ville heller kjøpt den Kenwood spillern for den koster jo 10 000 på bilradiospesialisten den og, og når du tenker på at Kenwood har mye mere erfaring med Bilsterio enn Panasonic så ville jeg kjøpt den. For Panasonic har jo veldig lite Bilstereo. Men det er da min mening Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg har den der Panasonicen, kjøpt av Nautiluz. Kunne ikke vært mer fornøyd med utseende og bilde/lyd!! Jeg valgte den faktisk framfor Pioneer spiller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 Jeg ville heller kjøpt den Kenwood spillern for den koster jo 10 000 på bilradiospesialisten den og, og når du tenker på at Kenwood har mye mere erfaring med Bilsterio enn Panasonic så ville jeg kjøpt den. For Panasonic har jo veldig lite Bilstereo.Men det er da min mening Mvh Selv om dem har erfaring har dem enda ikke klart å lage noe tøft. Men fra spøk til revolver. Panasonic er ikke helt nye dem heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå