Villi Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Hvor mye jobb er det å montere lambodoors på 2001 E46 Coupé? Og Pris på sånt? Og hvem i norge kan utføre noe sånn? Og hvor mye tar de for å montere det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=28328 Her får du et inntrykk av hvor mye jobb det er hvertfall, riktignok på en e36. Kan sikkert spørre disse gutta om å gjøre det, men jeg syntes jeg hørte snakk om at det var vanvittig mye pes med det. Dyrt kan jeg i allefall fortelle deg at det blir uansett hvordan du gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=28328Her får du et inntrykk av hvor mye jobb det er hvertfall, riktignok på en e36. Kan sikkert spørre disse gutta om å gjøre det, men jeg syntes jeg hørte snakk om at det var vanvittig mye pes med det. Dyrt kan jeg i allefall fortelle deg at det blir uansett hvordan du gjør det Men det er jo E36, er det like mye jobb på E46 tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 hmm, det vil jeg nesten tro. Må vel gjøre de samme operasjonene for å få det til å passe. men jeg er nok egentlig ikke rette mannen å svare. Prøv å hør med de som bygget den e36 i tråden jeg linket til, de vet sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Er ikke det litt harry? Greit på show biler, men ikke på vanlige bruksbiler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Er ikke det litt harry? Greit på show biler, men ikke på vanlige bruksbiler! Dr S,is that you???? Hehehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 Er ikke det litt harry? Greit på show biler, men ikke på vanlige bruksbiler! Jo, er nok litt harry, men var mest for show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Mener jeg har lest at BMW har lagt inn antilambodoors mekanismer på alle biler produsert senere enn 07\1993 for å spare oss det hinsides grusomme synet av en maltraktert bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Her får du mye positivt "Villi" Jeg synes nå uansett at alle har fri vilje til å skjende(les lambodører, halvmeter høy vinge, tribals osv...) sin egen bil Selv om jeg aldri ville gjort det med min egen bil. Vil du ha lambodører så kjør på med det du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 Hehe, ikke mye positivt å få hehe, hvis det ikke går ann å lage så driter jeg jo bare i det, ikke verdens undergang akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Det er nok garantert gjennomførbart, har sett det flere ganger, men som sagt: DYRT! Og etter min mening ikke spesielt pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå