Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye jobb er det å montere lambodoors på 2001 E46 Coupé?

Og Pris på sånt?

Og hvem i norge kan utføre noe sånn?

Og hvor mye tar de for å montere det? :)

Skrevet
http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=28328

Her får du et inntrykk av hvor mye jobb det er hvertfall, riktignok på en e36. Kan sikkert spørre disse gutta om å gjøre det, men jeg syntes jeg hørte snakk om at det var vanvittig mye pes med det. Dyrt kan jeg i allefall fortelle deg at det blir uansett hvordan du gjør det :wink:

Men det er jo E36, er det like mye jobb på E46 tro?

Skrevet

hmm, det vil jeg nesten tro. Må vel gjøre de samme operasjonene for å få det til å passe. men jeg er nok egentlig ikke rette mannen å svare. Prøv å hør med de som bygget den e36 i tråden jeg linket til, de vet sikkert :)

Skrevet

Mener jeg har lest at BMW har lagt inn antilambodoors mekanismer på alle biler produsert senere enn 07\1993 for å spare oss det hinsides grusomme synet av en maltraktert bmw.

Skrevet

Her får du mye positivt "Villi" :lol: Jeg synes nå uansett at alle har fri vilje til å skjende(les lambodører, halvmeter høy vinge, tribals osv...) sin egen bil :wink: Selv om jeg aldri ville gjort det med min egen bil. Vil du ha lambodører så kjør på med det du!

Skrevet

Hehe, ikke mye positivt å få :P hehe, hvis det ikke går ann å lage så driter jeg jo bare i det, ikke verdens undergang akkurat :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...