-Anders- Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Selger mitt 100% strøkne hdd kamera. Dette er kun et halvt år gammelt, kjøpt inn i begynnelsen av juli 2006 for bruk på rudskogen. Det ble kun brukt en gang før det ble lagt på hylla. Nypris på dette var i juni/juli snaue 8000kr. Selges dermed som nytt, og tenkte meg rundt 6000kr for det. Kameraet har en 30gb harddisk, og er lite og meget hendig og bruke. Er veldig enkelt, greit og kjapt å føre over filene til pc for evt brenning på cd etc. Av utstyr følger det med: -Dataoverføringskabel -Tv Kabel, for fremvisning på tv -Ladekabel -1 batteri med 1 timers standby (original) -1 batteri med 2 timers standby (kjøpt i tilleg) Kvittering kan medfølge om ønskelig samt original eske! Gi meg gjerne bud også, dette skal bort, trenger pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 slenger inn et skambud på 4000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2007 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Er ikke vits å prute en gang, har sett på likt kamera selv, 6000 er billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 interessert i å bytte mot en bærbar PC? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Nei desverre. pc har jeg.. er pengene jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Nei desverre. pc har jeg.. er pengene jeg trenger Ok, den er grei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 BumP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Du har ikke en liten filmsnutt på åssen det filmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 vell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 oj.. har ikke sett i denne tråden jeg! jo, kan sikkert ordne noe ja=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå