Krims0n Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 Da gir jeg meg gitt mitt høyeste bud(2,750kr)
<SuperMann> Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 [quote name=]stene ser greie ut ikke noe 10000k interiør.men etter att vi fikk behandla dem så de mye bedre ut. kan levere dem om en uke, skal nordover da. men vil prøve med 3k litt til, da jeg akkurat har annons det skjønner.. De sitter på en 540 var det så? Da regner jeg med at de går rett på min 520i 91mod ? tror det hvertfall.. Kan gå opp litt i pris men ikke ikke til 3. kan møtes på halveien? 2,5? De skal passe rett inn. og gjør de ikke det skal du slippe og kjøpe dem første mann til mølla, med 3k.
<SuperMann> Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Jeg kjøper det for 3000, jeg, skal bare få spadd fram litt peng! Bare og bla opp penger det, så moterer jeg
Kai-P. Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Kunne du sendt meg tlf.nr ditt på PM, så ringer jeg deg i morra? Så snakkes vi videre.
<SuperMann> Skrevet Februar 1, 2007 Skrevet Februar 1, 2007 Kunne du sendt meg tlf.nr ditt på PM, så ringer jeg deg i morra? Så snakkes vi videre. PM sendt
Krims0n Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Skrevet Februar 2, 2007 Fortsatt lysten på noe lignende seter til min bmw. Gjerne noe som ligner disse over. har du noe eller vet om noen som selger? PM meg gjerne. Det meste av interesse så fremt det ser bra ut og er/har blitt tatt greit vare på og ser bra ut. PM meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå