Lanzin Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Utenom gsbildeler... 3600kr for en leppe! seriøst! Er ute etter et billigere alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 www.schmiedmann.com muligens www.koed.dk har også har du bilde av bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 Alle bildene mine ligger på den andre pcn som har kjæsja skikkelig! Hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Bare lurte, interesant med brukere fra samme by. Er ikke så stort her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 aha.. skjønner. vel, kan vel forklare noe da... Sort,senket,helt orginal og umerket. Bare en dobbel potte i crome. Har 17" ac scnitzer 5 eiket,ble lakkert hvite i høst. Sier deg sikkert ingenting....men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Har ikke sett no 5r med hvite ACS felger nei. Ser den vel til sommern da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 Bruker den daglig i larvik jeg. til sommeren blir det 19" e60 m5 replica felger,og forhåpentlig vis litt styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 tror jeg vet hvor din pleier å stå... mener jeg har sett den. Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Hehe å? Min pleier ikke stå noe spesielt sted, enda hvertfall. Bytter litt på. Den andre er sort,xenon og m fanger. Den har du kanskje sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 mulig jeg blander.. men synes felgene så kjent ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Er M5 felger. Men lett måte å kjenne igjen på er at jeg har 4 stusser bak. Ingen andre i byen som har det såvidt jeg vet. Hvertfall av E39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 ahhh.. 4 utblås.. da er det ikke den jeg har sett. Det ville jeg ha husket.. kunne tenkt meg å tatt en nærmere titt på denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Det er vel mulig å ordne. Men den står nok stille litt framover nå. Den er til lakkering, får den imorra, og siden jeg har 2 biler for øyeblikket så lar jeg den stå i garasjen og herde for ungå sprekker eller liknende i kulda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 hmm åssen legger man ut bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lanzin Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå