Gå til innhold

Politiet blir parkert! Ny link, ikke speedet opp film!!!

JanE24
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lotus Omegaene er utvilsomt gromme biler, men politiet kjører jo aldri mer enn 200, så det er mange biler som kunne dratt fra der.. med gal nok fører. :)

Uansett tøff film, og rart at slikt havner på nett iom. at det er tatt fra en politibil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotus Omegaene er utvilsomt gromme biler, men politiet kjører jo aldri mer enn 200, så det er mange biler som kunne dratt fra der.. med gal nok fører. :)

Uansett tøff film, og rart at slikt havner på nett iom. at det er tatt fra en politibil.

litt merkelig,skulle tro at de skulle bevare litt stolthet,men det er jo mulig at dette klippet har vært med i en etterlysning på tv eller noe.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meiner å ha sett/hørt at politiet i england brukte denne bilen til utrykningskjøretøy. Var også snakk om at det i reklamefilmen for denne bilen(når den var i produksjon) vart først laga med info om motorytelser osv,men dette vart tatt bort/forbudt seinere. Husker ikkje helt kvifor,men det var muligens noe med "oppfordringen" dei meinte det gav til svinkøyring,ulykker eller noe sånt.

Gikk et program på Discovery for noen år tilbake om denne bilen,men som sagt er så lenge siden at eg hugser ikkje detaljene.

Var og er fortsatt et råskinn! 8)

Purken i england kjørte kun noen 3 liters sugmotor Carlton (omega heter carlton i lengland) som de kjøpte fra Vauxhall(opel i england). De var derfor forbana for de opel/vauxhall fikk laga denne super modellen. (Er vannkjølte intercoolere på den).

Går/gikk en lotus omega i Brevik som en pjokken der eide/eier. Er vel 500-600 hk i den. Husker jeg ble grise parkert av den med en 325i e30 jeg hadde. Føltes ut som jeg sto stille i forhold.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghostrider er egentlig fra norge, han har kreft derfor han driter i alt og kjører helt bajas.

Kult det.. bedre å bli en legende enn å dø stille.

sant nokk men gjør det på lukket område da så du ikkje dreper andre eller tar en heil damilie med deg i døden, det er ikkje så kult.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...