boost Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 finner ikkje denna kalculatoren som ska ligge på bimmersn eg.. der du kan rekna ut hvor mye ifrakt å moms å dill o dall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ edit: Virker som om det er noe kødd me den nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 leverings tid fra danmark da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 kommer ann på hva du bestiller, men ikke så veldig lang tid, ca litt under en uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 Jeg kjøpte bare noe småtterier, og det tok under en uke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 ok ska ha mg clutch å litt foringer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 leverings tid fra danmark da? Jeg blei positivt overrasket da jeg bestillte dempere fra Koed. De blei sendt med TNT onsdag, og på fredag kun to dager etterpå klokka halv to fikk jeg de levert på døra her i Skien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 TNT hva er det? forskudds betalte du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 TNT hva er det?forskudds betalte du ? TNT er markedsleder i Europa innenfor global ekspresstransport, logistikk og internasjonal posthåndtering. Jeg betalte med Visa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 TNT er eit fraktselskap Lennart.. Og ja, du må forskudds betala først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2007 ok hihi.. takker no vait eg detta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 jeg bruker å gange summen som delene ender på med 1.30-1.35 så bruker det å stemme ganske bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 jeg bestilte hartge vinge til e30, den tok en evighet før kom, for hartge ville ikke sende deler ut til hvem som helst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå