BMW_E34 Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 M5 bakspoiler og ganske lik farge ja! Digger de Hamann felgene! Den bilen på bildet har ikke M5 bakspoiler, viss du ser etter ser du at det er en leppe som er satt på original fanger, M5 fangeren er en hel fanger! Men den på bildet er sykt fin, den har M5 sideskjørt, pluss den har BMW aerodynamic frontfanger, noe som passer den veldig bra! Veldig fin bil du har, jeg vil anbefale å senke den 60/40, hvite blinklys rundt om, og BMW Aerodynamic framfanger og M5 sideskjørt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 M5 bakspoiler og ganske lik farge ja! Digger de Hamann felgene! Den bilen på bildet har ikke M5 bakspoiler, viss du ser etter ser du at det er en leppe som er satt på original fanger, M5 fangeren er en hel fanger! Men den på bildet er sykt fin, den har M5 sideskjørt, pluss den har BMW aerodynamic frontfanger, noe som passer den veldig bra! Veldig fin bil du har, jeg vil anbefale å senke den 60/40, hvite blinklys rundt om, og BMW Aerodynamic framfanger og M5 sideskjørt! Jepp, men baklukespoileren er vel noe i samme gata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_E34 Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 M5 bakspoiler og ganske lik farge ja! Digger de Hamann felgene! Den bilen på bildet har ikke M5 bakspoiler, viss du ser etter ser du at det er en leppe som er satt på original fanger, M5 fangeren er en hel fanger! Men den på bildet er sykt fin, den har M5 sideskjørt, pluss den har BMW aerodynamic frontfanger, noe som passer den veldig bra! Veldig fin bil du har, jeg vil anbefale å senke den 60/40, hvite blinklys rundt om, og BMW Aerodynamic framfanger og M5 sideskjørt! Jepp, men baklukespoileren er vel noe i samme gata. Jeg tror det, skulle jalfall mene at den røde har vanlig M5 spiler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Perfekt farge på e34. Skulle ønske jeg hadde sånn farge selv Ang. hvite blinkers tror jeg, grunnet at bilen er rød, at den kler orginale oransje minst like bra. Men som sagt, smak og behag. Ville kanskje kledd refleksplate bak også siden den er rød Har også et lite spm, hvor fikk du tak i kanaler når du byttet? Har nemlig en liknende operasjon på min som skal tas utover våren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Fin e34 .. Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Har også et lite spm, hvor fikk du tak i kanaler når du byttet? Har nemlig en liknende operasjon på min som skal tas utover våren. En kompis har en delebil vi henta dem fra. Men jeg har sett et eller annet sted at det ikke er lov? Er det noen som vet noe om det? Alternativet er vel å kjøpe nye, tenker jeg.. bytte ytre kanaler har ingen ting å si på bæringen vil jeg tro, så dette er nok lov. skal man bytte indre og så tror jeg dette må gjøres på godkjent verksted . har sett nye kalnaler på GS, men den innebærer både ytre og indre kanal, samt C-stolpen tror jeg det var, og koster 2500,- for hver side edit: jeg lurte siden jeg vet at i allefall til eldre biler selges det løse karosseri deler for skift o.l, men klarer ikke å finne til e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 Satt i kø her om dagen og kjedet meg, og pelte av "treverket" rundt varmeapparatet. Ble litt penere uten, for å si det sånn. Tror ikke det blir gjort stort mer før feriepengene kommer til sommeren. Er fattig student, og har ikke råd til å koste på bilen så mye for tiden. Noen som vet hvor mye man må ut med for en bakrutesenker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Noen som vet hvor mye man må ut med for en bakrutesenker? Priser hos Shimiedmann: Bakrutespoiler org. Rieger= 1000kr Bakrutespoiler carbon look org. Rieger= 1132,5kr Husk at de også har CCN rabatt på 10% . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2007 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet Juni 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2008 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet Juni 21, 2008 Share Skrevet Juni 21, 2008 på gsbildeler har de barkutespoiler til 650kr (rieger) tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå