marius paulsen Skrevet Januar 21, 2007 Share Skrevet Januar 21, 2007 noen som vet om noe sånt fins? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 dette har jeg også tenkt litt på.. det nærmeste jeg har kommet (om det idet hele tatt er nærme) var en tråd på bilforumet. hvor det var en som hadde laget seg en carbon leppe til sin egen fanger. tror det var en audi. Og faktisk. så så ikke det så ille vanskelig ut. og om en har litt kunnskap med glassfiber/karbonfiber så skal det jo ikke være helt umulig. samt at en får den lenge og dybde en selv ønsker da.. skal joggu se om jeg ikke finner url'n til den tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 joda det finns! og en sånn har jeg tenkt meg hamann kopi leppe i carbon! http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-97-0 ... enameZWDVW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 hmmm det var fett! ingen norske butikker som har noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 kenth på streetdesign kan ta inn hamann for deg! men da koster den leppa av plast 7000,- aleine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå