E46Hazey Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 sikkert hyggelig kar men skal han kalle meg tulling kan han gjøre det face to face Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 The heat is on...........hehe........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 He he he, Ikke noe problem å finne frem til Kjetil, ha er sikkert så hyggelig at han kommer å møter deg også, det gjorde han for meg. Kommer han ikke først selv ut til porten,kommer det garantert en eller flere kjøtere og hilser på ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Du vet jo absolutt ikke en jævla dritt om kompressortrimming av BMW les på andre forum og lær deg litt, så kanskje du finner ut at infinitas er den største dritten du kan sette på en BMW, ikke skjønner jeg hvorfor du fabler om dette du er ikke i nærheten av å eie en 330 engang. hm.. hadde ikke regna med at folk skulle klikke totalt på grunn av at jeg legger ut en link til et veletablert firma i danmark som tilbyr kompressor modifisering av BMW 330.. og når du går så langt å begynner å snakke om at "jeg ikke er i nærheten av å eien en 33o enganng" . hva mener du med slikt? jeg er i usa nå og utdanner meg til pilot,og begynnerlønningene der er såpass at jeg tror jeg får råd til en 330 når jeg begynner i jobb ja.. sjønner ikke hva du hisser deg opp for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Vil tro at han på autopower.se har vært veldig uheldig også. Jeg har kun hørt positivt med ESS og har selv kun positive erfaringer. Bra service og bare jeg lurer på noe så ringer jeg ned og får gode svar asap. Det er jo UTROLIG mange som bruker disse kittene i USA. Veldig mange av disse har mye bra erfaringer og mange av de trimmer gjerne vidre. Står mye om dette på forskjellige bmw forum . Kvaliteten har jeg heller ingenting å utsette på. Kompressorkittet har stått på bilen snart siden den var ny og det har ikke vært noen som helst skader. (bank i bordet uansett) Hvis du skal ha kompressorkit på en 330i vil jeg hvertfall anbefalle ESS eller kompressor fra f.eks G-power el.lign. Men at Inifitas leverer så mye mer hk er tull. ESS med TS2 pressa leverer 355hk og 420nm til 330i og er du interessert så kan du kjøpe TS2+ hvor du da vil få 400+ og 500+nm!. Men uansett..lykke til hvis du har planer om noe slikt. Du vil få en GROM bil som fort kan bli en M3 killer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Takk ! endelig et sakelig svar!!tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 E46Hazey, #1 - Du har møtt Kjetil før.. #2 - Og hva faen? Føler du negativ omtale om ESS som personlig angrep eller hva er det som foregår? På tide å roe seg ned flere hakk.. Til resten av tråden; det finnes forskjellig virkningsgrad på kompressorer, men i bunn og grunn er det ladetrykket det handler om. Leverer noen sett mer hk enn andre lader de sannsynligvis mer. Så lenge ingen av disse settene medfører endringer innvendig i motoren er det jo bare opp til produsenten av settet å bestemme seg for hvor mye de tør lade. At ESS ikke er av de som tar hardest i der ville jeg ikke sett på som negativt i forhold til seriøsitet. Ønsker man å lade mer er det da strengt tatt bare å dreve om for å øke trykket (bytte reimhjul og kanskje reim), også på et ESS-sett? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 sikkert hyggelig kar men skal han kalle meg tulling kan han gjøre det face to face Tulling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Du kan bytte drev ja, men de anbefaler ikke å gjøre det. De har satt ladetrykket slik at det ikke skal gå utover motoren. Noe mer ladetrykk tror jeg kan ta knekken på topp(pakning), stempler osv. Selv ønsker jeg å øke trykket opp til en 0.8-0.9 bar, men fikk beskjed at stempel, veiv etc burde byttes til deler som tåler mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoegtor Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Jeg har hatt kompressor fra ESS i 2 år, er veldig fornøyd med kittet. Gutta yter god service. Men skulle gjærne hatt byttet det ut med de nye skru kompressorene som de akkurat er kommet med. Det gir ikke noen flere hk, men øker Nm betydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå