Sir Hofstad Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Måtte til legen med minstemann og så ble bilen solgt i mellomtiden..... Det var da som svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 og betalt. gleder meg til og c den gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Håper du blir fornøyd Kjell Rune, får holde meg til E34ene mine jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 jo da... blir vel mest ett langsiktig prosjekt for min del. begynner og få litt plass i garasjen igjend. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ond Racing Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Hehe..Du må gi meg litt oppdateringer på hva som skjer med bilen i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg