Myrvang Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Så var eu-kontrollen utført, å den kom igjennom uten store feil, eller mangler:D Det største må være øvre camberforinger!! Noe jeg ikke har peiling hva er Så er det noen som kan si meg hva det er?? Ellers så var det bare noen støtdempere med dårli virkning!! Å lyspærer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 eu på min i dag å, alt ok untatt senkefjærer ikke skrevet inn i vognkortet. men hadde tuv papirene, er det noe noe nytt at det må stå i vognkortet? mener at det tidligere holt så lenge du hadde papira. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvang Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 Han sa at det var mest arbeid å få godkjennt senkesette, så derfor giddet han ikke si noe på det Men det skal visst være godkjennt ifra biltilsynet å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 eu på min i dag ¨, aøt ok untatt senkefjærer ikke skrevet inn i vognkortet. men hadde tuv papirene, er det noe noe nytt at det må stå i vognkortet? mener at det tidligere holt så lenge du hadde papira. Har vært sånn ei stund at du må ha det i vogkortet ja. Kommer sikkert litt ann på hvilket verksted du går på om hvor nøye di er på ting. Men har du senke sett så skal det inn i vogkortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Det har alltid vært slik at senkesett skal stå i vognkortet. Men det har alltid blitt tatt lett på, iform av at man har TUV papirer i hanskerommet. Men det har det blitt en slutt på, nå SKAL det stå i vognkortet. Alle kontrollorganer har fått beskjed om det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå