Willersrud Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Ønsker kjøpe en Venstre baklykt til e30 Facelift 88-> KJØPT av garrasjen Og en Venstre bakdør e30 helst i : dimantswart metallic Edit: Hvis noen har trekket som sitter over baklyktene innvendig til touring så er det solgt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Mulig jeg har baklykt (helt ny) sjekker i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
garrasjen Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Ønsker kjøpe en Venstre baklykt til e30 Facelift 88-> Og en Venstre bakdør e30 helst: dimantswart metallic Touring eller sedan? Har lykt og blå bakdør til sedan 88-> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Sedan.... mulig jeg har til touring også men får ikke sjekket før i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Jeg har alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 Er en Touring jeg skal ha dør til, er vel samme om det er sedan eller touring , døren er vel lik, så hvis noen har den i diamant swart så kjøper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Har en mørke grønn bakdør,litt usikker på lampene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Er forskjell på dørene i touring og sedan fikk jeg opplyst av garrasjen, så Venstre bakdør i svart til Touring:) Noen som har det til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Hei... skulle du ha baklyktene? ups...så PM sist..beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå