many man Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 noen som har 4 punkts seler til salgs? helst svarte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Tror du får flere svar hvis du legger tråden i "Ønskes Kjøpt" delen av forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 har jeg, ett sett røde og ett sett blåe. ene er 5/6punkts men er jort om til 4punkts. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
many man Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 fått tak i 4 punkts seler. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 pris på dine seler da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 hvem sine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 hvem sine? Har ikke du seler da? Var de jeg tenkte på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
many man Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 kjøpte sandtler seler av en fra spydeberg 1000,- for begge, vet ikke om de skal brukes eller om jeg bruker de originale. noen som vet hvordan eller hvor jeg kan feste selene som går bakover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fatboy Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 hvordan feste er det på dem? er det slik med sele feste eller sånn med krok? jeg tok ut di du setter fast beltene bak i og satt inn bolter med sånnt hode på husker ikke hva det heter ijenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
many man Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 det er sånt hode på de jeg har også. festet dem i boltene til selene bak med xtra lange bolter. skal ha i de gamle selene også også så jeg kan ha folk baki innimellom! bilder kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå