aloebiz.net Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Ingen kommentar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 I alle dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Lækkert scoop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinE39 Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 ja flott den der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Har sett penere totalvrak enn det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Den var ikke pen, men den var ikke monsterstygg. Har virkelig sett verre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Den var virkelig ikke ille. Den ser ut som at den er tatt veldig godt vare på, og stylingen er faktisk ganske gjennomført! Det er langt ifra det verste jeg har sett! Jeg ville ikke hatt den selv, men jeg ser ikke hvordan den er "ødelagt" pga. denne oppiffingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Den var da ikke ille i forhold til mye annet som er hostet opp her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Ser ut som alle brenner av pengene på plast, istede for felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Et anna panser og noen finere felger hadde gjort seg. En original E21 er ikke noe særlig å se til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Et anna panser og noen finere felger hadde gjort seg. En original E21 er ikke noe særlig å se til. Jeg tror du ville syntes det var stas om du eide en orginal E21 jeg.. De er spesielle biler, de er veteran (mange av dem vertfall..) og er blandt annet første 3-serien som kom. (foruten tidligere serier som ikke het direkte 3-serie) Tror du hadde fått mye glede av en sånn en jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Var på Kos i Hellas for noen år siden, og der var det faktisk mange E21 som så ut til å være i bra stand. Følte meg nesten litt hjemme der Blir vel ikke så lett tatt av rusten der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg synes slik styling er direkte ødelegging av bilens elegante linjer og dens identitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 hahaha heilt jævlige, det må nok være verdens å kjøre rundt i... får nok garantert oppmerksomhet,men ikke den han ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Ikke at det hadde gjort noen forskjell, men hvorfor så små felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå