drunkendonut Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Skrevet Januar 25, 2007 Ja, sånne bilder vil jeg også bli med å ta... hehe hvor i landet er Varhaug? ditto ^^ Kom deg til oslo/akershus området, så kan vi fixe det;) hehe
Søreng Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Ja, sånne bilder vil jeg også bli med å ta... hehe hvor i landet er Varhaug? ditto ^^ Kom deg til oslo/akershus området, så kan vi fixe det;) hehe Skal si ifra dersom jeg kommer bortover da :D Varhaug er forresten like utenfor stavanger
drunkendonut Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Skal si ifra dersom jeg kommer bortover da :D Varhaug er forresten like utenfor stavanger den er god;) stavanger ja, hehe et stykke unna:P
ehrnst Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 kjører 400D selv utrolig lett kamera å jobbe med! men lær det å bruk halvauto funksjonene Steffen. Full manuell går du over til senere:)Fine bilder av 320'en Fornøyd med 400'en? Manuell er morsomt å jobbe med:) Hvordan linser har du?? meget fornøyd bruker som regel bare standardlinsa nå (18-55), da penga ikke tillater noe mer, men har tilgang på sigma 18-200 linse når jeg vil
Dr_S Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Nice! Hvordan kamera bruker du? Får meg Canon EOS 400D rundt mai tider, da med 18 - 55 , og 55 - 200 objektiver Komfgave eller?
SteffenM2 Skrevet Januar 26, 2007 Skrevet Januar 26, 2007 Nice! Hvordan kamera bruker du? Får meg Canon EOS 400D rundt mai tider, da med 18 - 55 , og 55 - 200 objektiver Komfgave eller? Det blir vel å bruke alt jeg får fra komfen ja.. Sikkert litt til også.. Det jeg håper å få kjøpt er, 400D, med standar 18 - 55 objektiv. Bilore stativ. 4gig minne brikke. 55 - 200 objektiv. UV-filter.. Det er vel en bra starter pakke? Halv-auto, manuell? tenker dere på iso, lukker tid osv?
drunkendonut Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 meget fornøyd bruker som regel bare standardlinsa nå (18-55), da penga ikke tillater noe mer, men har tilgang på sigma 18-200 linse når jeg vil ja denna hobby'n koster;) hehe har orginal linsa og en sigma 70-300! skal handle en 50mm på neste lønning!
drunkendonut Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Det blir vel å bruke alt jeg får fra komfen ja.. Sikkert litt til også.. Det jeg håper å få kjøpt er, 400D, med standar 18 - 55 objektiv. Bilore stativ. 4gig minne brikke. 55 - 200 objektiv. UV-filter.. Det er vel en bra starter pakke? Halv-auto, manuell? tenker dere på iso, lukker tid osv? ser greit ut å starte med det! Bra å ha en linse med litt zoom på og;) Manuell stiller du lukkertid og blender selv! du kan stille iso på alle programmene der! Greit å prøve seg fram litt! du får bli med på neste fototreff da vettu;) lærer masse nyttig og treffer folk med samme interesse der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå