Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 277
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja dette tror jeg er helt ufattelig surt.. Hmm..

Er ikke meninga å være noe grave digger Geir.. Men selger dere den i deler er jeg intr airbagit kittet.. Importerer ikke du noe sånt noe?

Trenger ett til ett prosjekt jeg har.. Begynner å bli ferdig nå og med de veiene vi har her trenger jeg justerbar høyde..

Pm meg!

Skrevet

skjønner ikke hvorfor den skal deles opp, er jo det råeste. greit det koster en del penger å fixe opp igjen, men får vel mere å selge en hel bil\strøken

Skrevet
Ja dette tror jeg er helt ufattelig surt.. Hmm..

Er ikke meninga å være noe grave digger Geir.. Men selger dere den i deler er jeg intr airbagit kittet.. Importerer ikke du noe sånt noe?

Trenger ett til ett prosjekt jeg har.. Begynner å bli ferdig nå og med de veiene vi har her trenger jeg justerbar høyde..

Pm meg!

Heisann.. Prøvde å sende PM, men tror ikke meldinga gikk igjennom så jeg svarte her istedet

Jeg selger airride kit ja..

Prisen blir ca 20.000 og oppover for komplett kit.

ca 3-4 uker levering

Ring meg på 900 92 948 om det er noe du lurer på

Skrevet
No e du på bærtur ja, dæm i byn snakke sånn søring wana be språk !!

D e vi utom byn som snakke orntli trøndersk. !!!!!

Saijn tja ?? Vest ijt lakke æ biln din rosa 8)

OT!

D e på kyrksæterøra vi snakke årntle trøndersk!! :lol:

Synn med bilen btw!

Skrevet

WOW!!! Mulig og ha sånn uflax?? Synd synd!! Norgest råeste showbil knust i garasjen... Nesten bedre og få prøve hafseng metoden da og kjøre den på skogen.. Stakkars folk!!!

• 1 month later...
Skrevet

Det var da som f***! Jeg er ikke noe fan av sånne styling Bimmers, mye pga show' no go. Men denne har jo alt, utseende, stereo og motor. Og nå er den ødlagt!

Hva med å opprette en konto og kjøre litt kronerulling!? Er vel noen her som er intressert i å helpe med å få denne oppe å gå igjen.

Jeg hadde hvertfall ALDRIG solgt den i deler! Da kommer det til å dukke opp en ekkel "wannabe" bil.

Uansett, synst det er veldig kjipt. Men det kunne gått verre, om du hadde vert under der for eksempel.

Skrevet

Er vel mer eller mindre bestemt for å få den til igjen til sommern.

I nye farger, pluss att hjulene blir kanskje bytta ut i 20" schmidt.

Vi får se. Driver å snakker med custom cars and lakkering, så det er mulig vi kommer til enighet.

Evt noen andre små nye justeringer.

Bytte ut airride med høydejusterbart er også under vurdering da det kommer til å gjøre bilen MYE mer kjørbar etter veien. Bakdelen er att bilen må opp noen millimeter..

Skrevet

Angående kronerulling, så tror jeg maxpower kommer med noe i bladet deres der en gir penger gjennom sms..

Men vi ser kontinuerlig på forskjellige måter på å sanke inn litt penger for å "sponse" oppbygginga igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...