Mauro Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 De gamle så best ut i mine øyne, men begge typene var grise kule! De du bestemmer deg for å ikke ha på bilen kan du bare sende til meg, så hiver jeg de på cabben min. (trenger litt vals? ). Postadresse får du på PM. Ikke no problem! Hehe
Sigbjørn Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 schmidt felgene kledde bilen mye mere ja syns nå jeg:)
gaasen Skrevet September 16, 2007 Forfatter Skrevet September 16, 2007 Det ene settett skal brukes på en e46 som er under bygging nå, med full orginal m3 (e46) med bredding.. Det er noe jeg virkelig ser frem til å se ferdig!!
Mauro Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 Tøft. Hvor ble de felgene som er avbildet på bilen kjøpt? Pris? Lurte på om det kanskje kunne sett tøft ut på e46 cabben. Husker jeg spurte deg om de gamle felgene der. De var vist _LITT_ for dyre ja
gaasen Skrevet September 16, 2007 Forfatter Skrevet September 16, 2007 Bremsene fram kommer til å vises MYE bedre med schmidthjula pga att senteret er mye mere åpent, og det blir jo litt tøft pga bremsene fram er jo rimelig store (360mm)
gaasen Skrevet September 16, 2007 Forfatter Skrevet September 16, 2007 Tøft. Hvor ble de felgene som er avbildet på bilen kjøpt? Pris? Lurte på om det kanskje kunne sett tøft ut på e46 cabben. Husker jeg spurte deg om de gamle felgene der. De var vist _LITT_ for dyre ja kjøpt på sunndalsøra, går på en 5-serie der. Han betalte 50 lapper inkl noe valsing. Dyre hjul ja, men hadde kommet til å kledd bilen din vannvittig bra!
RoaldJ Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 ser dere har klosse under hjula enda.. dere bruker vel ikke samme løftebokk?
gaasen Skrevet September 16, 2007 Forfatter Skrevet September 16, 2007 ser dere har klosse under hjula enda.. dere bruker vel ikke samme løftebokk? Hehe.. Det er ett veldig gammelt bilde.. Bilen blir nok løftet med ekstremt varsomhet framover.
Kimmen Skrevet September 16, 2007 Skrevet September 16, 2007 Tror schmidt hjula ville passet superdupert + at schmidt er litt Automote - Varemerke... Blitt litt feil om dere hadde bygd en audi til showbil liksom..
Glenno Skrevet September 28, 2007 Skrevet September 28, 2007 Noe spennende utvikling siden siste tråd eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå