BreitBau Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Jævli kjapp "shop" med ett dårlig bilde.. Poenget kom nå frem... Syns ikke det ble så værst med de felgene??
BreitBau Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Fant forøvrig noen andre bilder på hjemmesiden på bilen.. Hvor er vingen? Her er senkinga riktig da..
Mikaelft Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 Nissan var jo heeeelt forferdelig å se på, yuck Blir mye bedre på BMW'n !
Ole@Automote Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Ligna veldig ja.Synd han driter seg ut så mye på senkinga. Ble egentlig litt nervøs jeg. Syns ikke de så noe bra ut der... Ikke noe aa vare redd for den bilen der var jo hoy som ett fjell!! det er vell krom felger ogsaa paa den Nissan bilen. Kan si saapass att jeg har betalt det ene settet som kommer til Norge, var ikke spess billig vil jeg si Gleder meg til aa se dem
oddgeir86 Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Ligna veldig ja.Synd han driter seg ut så mye på senkinga. Ble egentlig litt nervøs jeg. Syns ikke de så noe bra ut der... Ikke noe aa vare redd for den bilen der var jo hoy som ett fjell!! det er vell krom felger ogsaa paa den Nissan bilen. Kan si saapass att jeg har betalt det ene settet som kommer til Norge, var ikke spess billig vil jeg si Gleder meg til aa se dem Hvilken bil skal ditt sett på da?
gaasen Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 Blir vel bra. Blir morsomt a se fargevalg osv Jeg har solgt meg ut ja.. Har ikke fått penger enda.. Så fremdeles litt min.. hehe Følger med på alle automote bygg.. Beklager om jeg skriver som jeg eier de.. Er bare litt oppslukt. Var ok med racingharthjula coupen da ole.. Med dette blir bedre
oddgeir86 Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Bra du holder oss oppdatert på Automote-bygg
anders87 Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 De felgene her er villere og råere enn da Schmidt VN Line felgene var det "hotteste av det hotte"...
anders87 Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Ikke noe aa vare redd for den bilen der var jo hoy som ett fjell!! det er vell krom felger ogsaa paa den Nissan bilen. Kan si saapass att jeg har betalt det ene settet som kommer til Norge, var ikke spess billig vil jeg si Gleder meg til aa se dem Hehe, du har åpna lommeboka, Ole? Misunner den kjekke karen som har den coupen dere bygger nå, kommer til og bli heftig tror jeg HAHAHA Meneh, hva skjer med e30 M3'en din da du kommer hjem da? du har hatt tid til og gruble litt nå?
Ole@Automote Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Tror coupen vi bygger nå blir rimelig heftig ja Kansje det kommer en prosjekt tråd hvis kjøper tilater det
anders87 Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Hmm, tja.. Kan jo forsåvidt gjøra det, hvis du har lyst til det Men vær bittelitt sparsom med detaljer da Hehe..
Spiritus Sancti Skrevet Februar 22, 2008 Skrevet Februar 22, 2008 Hmm, tja.. Kan jo forsåvidt gjøra det, hvis du har lyst til det Men vær bittelitt sparsom med detaljer da Hehe.. Bare å få lagt ut bilder
BreitBau Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Helt klart Flat kant "bane" som gjelder for tiden
Ivrig86 Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Jævli kjapp "shop" med ett dårlig bilde.. Poenget kom nå frem...Syns ikke det ble så værst med de felgene?? Syns den kler asanti hjula jeg da.... Med såååååååååå mye glitter å stas på bilen må mann ha felger som passer til det Å asanti hjula er jo heeelt RÅÅÅE!! Syns di andre der ble litt for annonyme jeg da men
anders87 Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Bilen blir jo omlakkert i en helt annen farge da, uten mirra flakes, tror faktisk at det blir en annen farge på senteret på felgene også, uten at jeg kan si det med 100% sikkerhet.. Sivert vet hva han driver med, og cabben blir heftig uansett..! Asanti hjula ble solgt med den hvite coupen de bygde, viktig og prøve litt nytt vettu;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå