vetu03 Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 Det var en hyggelig melding å høre ja;) Hadde vært for gærli at den ikke skulle bygges opp igjen;)
gaasen Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Skrevet Desember 3, 2007 Får jeg begge 8" Cerwin Vega HED subber for 1000,- inkl frakt? Du får begge for 1000 eks frakt.. Kan få de for 1100 ink. frakt
mrbatnes Skrevet Desember 3, 2007 Skrevet Desember 3, 2007 passer frontsettet i orginal e36 dører? peiling?
gaasen Skrevet Desember 3, 2007 Forfatter Skrevet Desember 3, 2007 passer frontsettet i orginal e36 dører? peiling? Tror ikke det, er midre hul der. Men er ikke sikker..
anders87 Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Den er vel klar for lakkering nå snart såvidt jeg har skjønt! Blitt noen forandringer i utseende, skal ikke lakkeres opp igjen i de samme fargene.. Blir noen über-verste hjul på denne her, verken Schmidt eller Asanti..! Og på de felgene som er valgt, så snakker vi felgKANT ! :whoa: Får Schmidt felgene til og se orginale ut liksom Men får ikke si noe mer nå, annet enn at den blir helverst, IGJEN ! Hehe
BreitBau Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Er det da snakk om mindre innpress på felgene, eller har de bredda ENDA MER? Maks jeg har sett til E36 er 5" kant.. Men det er jo trappekant da.. Ingenting er som "flat lip"... Der har jeg sett 4,5" Og det er vel de de felgene som sto på den hadde..
anders87 Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Nei, det er noen felger som spesialbestilles, og er konstruert for MAX kant! Og da snakker vi nesten 17cm flat kant på bakfelgene! Håhå, de er rett og slett P - O - R - N - O
Spiritus Sancti Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Send meg en spoiler på PM da:D Hehe, neida.. Gleder meg til å se dette.. Blir fett!!
vetu03 Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Satan da.. Gleder meg til å se dette ferdig;) Blir rått, som alltid den cabben har vært;)
gaasen Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 Kommer nye hjul ja.. Tenkes på hjul med 17 cm bane bak. Blir evt ny rekord i automotesammenheng hvertfall. Er støypa baklook på pansere og fabrikkert monoviker vet jeg. Blir morsomt å se hvilken resultat det blir av dette..
BreitBau Skrevet Februar 19, 2008 Skrevet Februar 19, 2008 Men i helvette.. 17 cm?? 7" kant omtrent? Håhå.. Hva er innpresset på de da? ET-50?? :p Høres vilt ut.. Men er ørlitte gran redd for at dette bikker over å bli harry.. Håper ikke det er snakk om noen buer som ser ut som svære ballomger.. Må evt være at den får montert GTR kit da.. Er jeg inne på noe nå gaasen? Venter i spenning..
gaasen Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 Er nok samme plastikken/glasfibern.. Har sett bilde av hjula og tror personlig på suksess, men alt dette gjenstår å se. Kommer vel bilder etterhvert, vil tro det går en stund enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå