gaasen Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 ..Tenke jeg skulle vekke litt liv igjen her.. Har tatt av en dør som ble lakkert nå nylig, men fargen ble litt for mørk, så vi må ta en ny runde på den.. Så venter vi på hjernen.. TAR ALT FOR LANG TID!! Begynner å bli litt stressa nå..
Søreng Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 Håper denne blir å beskue på rudskogen i Juli? Regner med jeg får en sittpå-runde siden jeg har kjøpt bil av "dere" Får jo vertfall ikke om jeg ikke spør!!
rel0ad Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 skal dere på banen på juli treffet? går motoren i heletatt nå=?
gaasen Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Skrevet Juni 6, 2007 skal dere på banen på juli treffet? går motoren i heletatt nå=? Nei, gjør ikke det... Er litt skuffa for tida, fordi bjørnstad skulle sende dataspruten over til usa i høst og den har ikke kommet tilbake enda.. Så vi får ikke gjort en dritt mer før vi får den.. Snart ødelagt hele denne sommern også
bård Skrevet Juni 7, 2007 Skrevet Juni 7, 2007 Det koster jo litt ja, men det har vel den bilen gjort til nå også ville gjort alt for å fått den kjørbar denne sesongen, er vel ikke lett å vente på å få kjørt litt med den:)
gaasen Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Skrevet Juni 9, 2007 Da har hjernen kommet tilbake.. Blir ny oppstart på mandag, så blir det mapping på bjørnstad etterhvert også.. Pluss at hæmskjeln skal prøve seg en tur til på sjåførdøren Ble ødelagt av sjåfør ned til gatebilmessa ifjord Så nå blir det endelig liv i den forhåentligvis Men blir ikke rudskogen på meg da, jeg skal en tur på nordsjøen og kommer hjem mandag eller tirsdag etter rudskogen, men tipper sivert tar den med en tur hvis den er klar
gaasen Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Skrevet Juni 9, 2007 Litt morsomt.. Har lagt ut bilen på ett internasjonalt nettsted hvor folk kan gi bilen karakterer.. Ligger på topp ti, link ligger under http://www.ridejudge.com/TopBottom10Sea ... Bottom=Top
Azeton Skrevet Juni 9, 2007 Skrevet Juni 9, 2007 Kult at bmwen står samme med bare værtsting biler der:D
gaasen Skrevet Juni 9, 2007 Forfatter Skrevet Juni 9, 2007 Ja, syntes jeg også.. Bare ferrari, porsche, lamborgini, lotus og bugatti
Stian Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 Stiligt Geir. bilen er drit rå etter min meining. Eg håpar eg får sett den "live" i år..
gaasen Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Skrevet Juni 10, 2007 Stiligt Geir. bilen er drit rå etter min meining. Eg håpar eg får sett den "live" i år.. Di mening som teller vet du.. Blir vel å beskue på rudskogen tenker jeg, tipper sivert tar den med
Stian Skrevet Juni 10, 2007 Skrevet Juni 10, 2007 Får ikkje du tid å ta turen da? Litt kos å helse på gamle kjent ?
gaasen Skrevet Juni 10, 2007 Forfatter Skrevet Juni 10, 2007 Får ikkje du tid å ta turen da? Litt kos å helse på gamle kjent d? Har veldi lyst, men reiser på nordsjøen og kommer ikke hjem før uka etter.. Har lagt ut filmsnutt på youtube...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå