arne-vig Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Ooops, hvordan blir dette med oss som holder på og fikse opp gamle bmw'er, blir vi flådd av dette..?? http://www.nettavisen.no/okonomi/privat ... 872276.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 det ser sånn ut men det er jo ikke ferdig lagt frem dette enda da. det står jo at: Forslag til nytt system skal legges frem i revidert statsbudsjett, hvis de da rekker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 jeg skal kjøpe meg hest og kjerre neste år. eller er det reg avgifter på de også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arne-vig Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Får håpe det, hvis ikke blir det dyrt med e30 kosebil.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Det er nå et forslag ute til høring om endringer i omregistreringsavgiften. Dette går ut på at omregistreringen skal settes ned til et lavt og flatt beløp La oss håpe det flate beløpet er den faktiske kostnaden ved å skrive inn nytt navn i et vognkort, noe jeg aldri kan tenke meg overstiger hundrelappen. I høringsforslaget sies det for øvrig at et eventuelt statlig tap på omleggingen skal hentes inn på andre bilavgifter. og det vil sikkert da bli hentet inn ved hjelp av både lille og store gangetabbel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Energetic Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Det er nå et forslag ute til høring om endringer i omregistreringsavgiften. Dette går ut på at omregistreringen skal settes ned til et lavt og flatt beløp La oss håpe det flate beløpet er den faktiske kostnaden ved å skrive inn nytt navn i et vognkort, noe jeg aldri kan tenke meg overstiger hundrelappen. Maskiner kan gjøre hele den jobben med å skrive nytt vognkort og legge de i konvolutt (er sikkert slik det gjøres allerede). Så den faktiske konstnaden er vel under 5 kr pr omregistering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 jeg skal kjøpe meg hest og kjerre neste år. eller er det reg avgifter på de også? En hest slipper sikkert ut CO2 slik som kua, så se ikke bort i fra at du må ut med fis-avgift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå