Gå til innhold

Dekk/felg - E39 - Passer 10x20" med 295/30-20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, jeg har sjekket tråden som er klistret over her, uten at det svarte på spørsmålet mitt:

Noen som har prøvd 9x20" og 10x20" på E39 med 255/35-20 og 295/30-20, og vet om det passer noenlunde greit på så lenge jeg finner rett innpress?

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

tror det blir trangt uten å valse... men, har ikke prøvd dette. men har 10 x 18 bak på min bil, 255 bredde, går greit det. men er ikke så mye plass til overs. marius paulsen har kjøpt 20" til sin E39, bare å høre med han?

edit: litt for sein... hehe

Skrevet
tviler på at det vil gå uten veldig mye valsing bak! har 20x10 bak på min e39 med 255 dekk og det er ikke mere plass på utsiden iallefall

Hvordan er plassen på innsiden? Innpress?

Skrevet

står at det er 20 i innpress! er ca 11cm kant! :lol:

har ikke sett etter på innsiden men jeg kan ikke forestille meg at det er så mye mere plass! hva skal du med så breie dekk? du ødelegger jo alle gode egenskaper som bilen har! desuten vil du jo ikke kunne senke noe særlig og da får du jo en bil som ser ut som den står på stylter! :wink:

Skrevet
står at det er 20 i innpress! er ca 11cm kant! :lol:

har ikke sett etter på innsiden men jeg kan ikke forestille meg at det er så mye mere plass! hva skal du med så breie dekk? du ødelegger jo alle gode egenskaper som bilen har! desuten vil du jo ikke kunne senke noe særlig og da får du jo en bil som ser ut som den står på stylter! :wink:

Jeg forestilte meg at 255-dekk ble i spinkleste laget, og ikke klarte å fylle opp skjermene skikkelig. Om saken er en annen og 255 fyller godt er det klart jeg vurderer det fremfor å valse herfra til helvete - det viktigste er at det fyller godt. Dekka er uansett ikke bestilt enda, så man kan da alltids ombestemme seg :roll:

Skrevet
tror det er en grunn til at jeg har 255 og ikke feks 265! :wink:

er foresten godt strekk i dekket! :)

Hvis jeg ikke husker feil står det faktisk 255-dekk på felgene nå, så jeg får prøve dem på bilen før jeg bestiller gummi :roll:

Takk for hjelpa :D

Skrevet
var valsa med 20x10,5 da! selv kjører jeg 18*10,5 uten vals enda! :P

Hehe, "enda" ja;)

Tror det er mye finere med breie 18" enn 20", synes det blir for stort jeg hvertfall, men det er bare min mening!

Skrevet

mhm.. 20 er for stort syns jeg og! 19" er en fin størrelse!

"enda" ja! har bestilt nemlig! subber fort med litt vekt baki! men så er det spacere på dem og..20mm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...