Ostespiller Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Prøver å finne ut hvordan man skal velge bakpotte for å få best effekt. Siden det er turbo, kan jeg vel ikke velge vanlig supersprint anlegg?! Er vel for mye motstand i de!? Tenke dette? Har 2x 3" hele veien. Tenkte derfor å kjøpe 2 slike: Her er litt info om de. http://www.flowmastermufflers.com/50_delta.html Men er litt redd for at det kan bli litt for amerikansk lyd? eller? Bare brum brum liksom. Vil jo helst ha litt mer grrrrr grrrr grrr sssssssss(dump) Noen som har peiling på dette? Er litt (veldig) lost:lol:
Ørjan Sandland Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Turbobiler skal vel ha minimalt med motstand. Støydemping betyr jo en del, og anlegget må jo sees som en helhet. Jeg ville snakket med noen hos f.eks Svendsen eksos. De kan bygge slikt. Har god erfaring med avdelingen i Sandvika.
Ivanrogov Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Komplett 3" eksos på purepf. Godt merke også Koster litt dog.
E30 ex Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Da turboen demper det meste av eksoslyd, er det ikke nødvendig med noe særlig lyddemping. En ordentlig potte bakerst med god flow holder i massevis. Jeg kjørte med enkelt 3" rør som splittet i dobbelt 2" inn i en Scorpion potte bakerst. Dette ga en behagelig lyd på rolig kjøring, men hissig lyd på turtall. Jeg bremset motoren til 321hk og fikk samme tall med og uten bakpotta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå