Testpiloten Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Grunnet feil bestilling vil vi gjerne selge et komplett Lumma kit. Frontspoiler, hekk skjørt og sideskjørt og hekkvinge. Alt er nytt og heller ikke pakket ut. Det er mulig for noen å gjøre en god handel da vi selger det til samme prisen det er kjøpt og vi fikk bra rabatt hos forhandler. EDIT: Passer til alle typer E36! Bakfanger passer ikke på compakt, Og vingen kan bli vanskelig på en touring! Her er bilde av kitet. Vingen er knalltøff og koster for seg selv nesten 8000 kr. Pris 17.000 for alt. Kan også selges stykkvis hvis interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Priser hver for seg: Frontfanger : 4200,- Bakfanger : 4000,- Sideskjørt : 2800,- Hekkvinge : 5500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 er vingen i glassfiber eller plast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Alle delene er i glassfiber! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard313 Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Er det tåkelys og/eller gitter med til frontfangeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 kan du ta mål av sideskjørtene? tenker på lengden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard313 Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Sorry at jeg skrev det samme 3 ganger, er noe tull med internetten min i dag tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 Er det tåkelys og/eller gitter med til frontfangeren? Heisann! Det er med gitter ja! Tåkelys er det ikke med men det kan jeg skaffe til deg for kr 398,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard313 Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Okei! Prisen ble litt for stiv for meg da... Men jeg byr deg 3500,- for Lumma fangeren hvis det skulle være aktuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 Jeg skjønner. Men prisene jeg har satt opp er prisen jeg betalte inn til Bilbyggeriet med den firmarabatten jeg fikk. Så skal du kjøpe nytt så skal det litt til før du finner bedre pris. Alt ligger iallfall innpakket og klar til sending. Veldig bra passform og lett å montere disse delene her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Dette er inn priser for varene Så da beholder vi dem og setter de på en bil vi får inn seinere en gang Tviler på att vi har bygd vår siste e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 hvorfor passer det kun til sedan? Jeg lurer litt på dette da jeg har "coupe" styling på min sedan som passa bedre enn noe sedan styling vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Det passer til alle e-36 modellene, bakfangeren passer ikke kompakt da men resten passer alle modeller Kan hende noen syns vingen blir litt drøy på en touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2007 hvorfor passer det kun til sedan? Jeg lurer litt på dette da jeg har "coupe" styling på min sedan som passa bedre enn noe sedan styling vertfall Min feil det der Med min relativt begrensede erfaring med BMW styling deler var jeg av den oppfatning at det var litt forskjell på coupe og sedan og de andre modellene noe jeg faktisk synes kunne vært normalt Men feilen er iallfall rettet! Ny tekst i topic og første innlegg! Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Februar 1, 2007 Share Skrevet Februar 1, 2007 Ville bare si ifra jeg. Større sjangs for å få solgt det nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå