Vidello Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Skrevet Juni 29, 2010 Herlig å se at folk tar vare på E30'ene sine! Ser meget bra ut dette! Synes det motorrommet så veeldig kjent ut, og sannelig så fant jeg et bilde av den på PC-en min. Var på Ørsta Streetmeet i fjor eller noe. Er det din? Takker:) Ja di vokser ikke på trær lengre, så viktig og ta vare på di som er igjenn;) Oj, Jaggu er det min:D Bilen var langt fra ferdig på det treffet, men måtte nesten bare ta turen
Haakjin Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Noe så strøkent ;p Stå på , dette er virkelig en sjelden vare nå i dag ja ;p
Vidello Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Skrevet Juni 29, 2010 Riktig tankegang Hehe, pen var den hvertfall! Jupp! Takk for det Hvor i møre&Romsdal kommer du fra? ble bare litt nyskjerrig siden du var på streetmeet'n
Vidello Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Skrevet Juni 29, 2010 Noe så strøkent ;p Stå på , dette er virkelig en sjelden vare nå i dag ja ;p takker Jupp, blir ikke lettere å få kjøpt di lengre heller, utn å betale blodpris
winchester Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Riktig tankegang Hehe, pen var den hvertfall! Jupp! Takk for det Hvor i møre&Romsdal kommer du fra? ble bare litt nyskjerrig siden du var på streetmeet'n Hehe, kommer fra Vestnes.
Haakjin Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Noe så strøkent ;p Stå på , dette er virkelig en sjelden vare nå i dag ja ;p takker Jupp, blir ikke lettere å få kjøpt di lengre heller, utn å betale blodpris Nei , er ikke det nei Blir retthjulstrekk på meg å etter ixen også, gruer meg til prisen av en ok 325i kommer til å koste ja Men stå på , det liker vi ;p
winchester Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Noe så strøkent ;p Stå på , dette er virkelig en sjelden vare nå i dag ja ;p takker Jupp, blir ikke lettere å få kjøpt di lengre heller, utn å betale blodpris Nei , er ikke det nei Blir retthjulstrekk på meg å etter ixen også, gruer meg til prisen av en ok 325i kommer til å koste ja Men stå på , det liker vi ;p Må jo uansett beholde IX'en som vinterbil!
Vidello Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Skrevet Juli 12, 2010 Da har skilt blitt hentet på Bt, og bilen har komt på hjul, og det har blitt prøvetur:) Håndbrekk Calipterene fekk seg noen strøk Nytt bensinfilter Da var den på hjul, ser litt ''tynn'' ut når banedekkene står på 1,95 breie! Lite bilde av bruksbilen, 320i 92modell, 40% sperrediff:)
Vidello Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2010 litn update! Har ikke vært så altfor mye positivt å melde om i det siste, har aldri fått bilen til å gå 100% rent, opdaget at toppakning lak olje, å det kom olje fra peilerøret av alle ting osv. Skulle lagre bilen denne uka, men bestemte meg for og ta ut motor og heller lagre karroseriet. Så får en heller skru på motoren i vinter å ny bremsing til våren engang
|Ole| Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Synd med motorproblema men stå på, blir jo so artig når det er ferdig og funkar
Vidello Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2010 Synd med motorproblema men stå på, blir jo so artig når det er ferdig og funkar Hehe, jaa har vært mange småting heletida som irriterer, så blir morsomt når alt funker som det skal:) Blir ivertfall og varmeisolere myye mer en det var:P
sladjan Skrevet Oktober 26, 2010 Skrevet Oktober 26, 2010 Der ja bli bra det her vidar. Må få den ferdi sånn du slipe å kjøre 320en på våler igjen hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå