Dj Feed Skrevet Februar 18, 2008 Skrevet Februar 18, 2008 Dette blir bra!! Er du intresert i m3 vinge til den?? Har ei heilt ny liggene, selde min e30 før eg fekk sett den på!! bare pm meg...
Vidello Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Skrevet Februar 19, 2008 Dette blir bra!!Er du intresert i m3 vinge til den?? Har ei heilt ny liggene, selde min e30 før eg fekk sett den på!! bare pm meg... takk for det tjaa, har klart og fixe en m3 vinge, men den var uoriginal, blir vansklig å montere på ''Flapp'' på vingen, noke eg har SÅÅ lyst og kjøpe Har du original vingen md feste til flapp ellr?
Vidello Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Skrevet Mars 1, 2008 Endelig blitt ferdig med rustabeidet, og har også fått pussa ned masse, men gjenstår fortsatt litt pussing! Kom en lakkerar og kjika på bilen idag, so forhåpentlivis blir det lakk snartast Fekk også starta den igår etter 7mnd, starta og gjekk uten 1 snev av tikking, blir nesten synd og skifte motoren for den er i såppas go stand Techtylert hjulbue: ++ ++ Pussa helt rent, grunna og techtylerte langsmed begge kanalene: Denne potta for holde til godkjenning sålenge: Pussing: ++ Pussing dør: Fekk på nye brock'ane også bakenden: ++ +++
Allez Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 hei, fin bil du har der.. lurte på hvor du fekk tak i den valsa? kjøpt eller noke du har sveisa sammen?
Vidello Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 hei, fin bil du har der.. lurte på hvor du fekk tak i den valsa? kjøpt eller noke du har sveisa sammen? takk for det! Valsa er det en kompis som eig, å den er nok mest sannsynlig kjøpt;)
KGB Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 JÆVLA RÅ BIL!! kommer til å bli skam tøFF! men du et lite tips på veien.. er det ikke lurt å ta ut seter ogsånn dør kledning osv.. siden du sveiser pusse og lakker skipt å grise det til eller svi hull i setene viss du skjønner??
e30sprova Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 aah, veldig fin bil du har.. foresten broren din også så på nye kanaler fra gsbildeler.no i går jeg også.. dyrt:o gs du kjøpte kanaler ifra?
Vidello Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Skrevet Mars 6, 2008 JÆVLA RÅ BIL!! kommer til å bli skam tøFF! men du et lite tips på veien.. er det ikke lurt å ta ut seter ogsånn dør kledning osv.. siden du sveiser pusse og lakker skipt å grise det til eller svi hull i setene viss du skjønner?? takk:D gler meg til å sjå slutt resultatet! hehe, passa på når vi sveisa;) skal rense seta og bilen invendig etterhvert, men blir nok nytt interiør etterhvert
Vidello Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Skrevet Mars 6, 2008 aah, veldig fin bil du har.. foresten broren din også så på nye kanaler fra gsbildeler.no i går jeg også.. dyrt:o gs du kjøpte kanaler ifra? takk for motivasjon hmm, bestilte kanaler fra Veng, trur ikkje dei kosta stort meir en 600kr pr.stk og passformen var utrolig bra:)
e30sprova Skrevet Mars 7, 2008 Skrevet Mars 7, 2008 4K på gs da.. men blir og kjøpe på vang da ja:) takk for du sa det
Vidello Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 4K på gs da.. men blir og kjøpe på vang da ja:) takk for du sa det Såå dyrt?? shit.. bare hyggelig
e30sprova Skrevet Mars 23, 2008 Skrevet Mars 23, 2008 var det ja tror jeg...hva det koster å lakkere en e30 da? sånn ca?
Vidello Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 var det ja tror jeg...hva det koster å lakkere en e30 da? sånn ca? hehe, vansklig å si, kommer and på farge, forarbeid osv:P men regna med det blir 15-16k
Vidello Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 Blitt mye venting av lakkering, men om alt går etter planen blir det til neste helg:) bilen er forøvring klar for lakkboksen;) kjøpte brudern's Momo ratt, ble helt greit:) Deler Fant ut at eg ikkje var aleine i garasja! største billa ej he sett:D
Vidello Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 skjermane hadde bra passform utrolig nok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå