Vidello Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 nå må du se og få litt liv i tråden din igjen vidar;-)!!hiv ut bilder av bilens nye hjerte osv da;-) hehe.. gjort noe med den ennå? jaa, har vært dårlig i det siste, men nå er vi i full sving;) låver å komme med finere bilde av vindunderet som skal i etterhvert:D
Vidello Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Dette ble gjort i helgen, gjekk endel tid på og frakte deler og verktøy bort til det nye skrulokalet. Men fekk begyndt på bilen også Bilen påplass og skruklar! Demontering Pågår, Var deilig å få av fronten, alt blir nytt i fronten:) Litt demonterte deler:P Ikke mye igjenn nå Var litt av 1 prosjekt å få motoren oppå lasteplanet, men med en ivrig onkel, 2 brødre en kompis så gjekk det fint;D Motoren trygt fremme^^ Tenker m20'en henger i krana neste helg;) Står ivertfall klart
e30 tic Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Har fått 1stk perfekt skrulokalet, så har brukt hele helgen på å flytte opp masse deler å verktøy osv, Jg å brudern klødde litt etter å begynde så vi fekk demontert hele fronten og koblet fra det meste i motoren så bare småfiks gjennstår før den gamle m20'en henger i krana;)har bilder også, men di er aaaltfor store så er maskina begyndt å streike, så må legge mg nå, tidli opp imårrå;D lover å minske kvaliteten å opdatere snarest! Strøken bil! du må legge ut flere bilder! alltid kjekt å se hvordan andre løser diverse hindringer, bla finne plass til ekstern wg, uten å skjære for mye i bilen. hva ble effekten?
e30 tic Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 du kom meg i forveien:) forstod det slik at motor allerede var på plass:)
Anders_w Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 flinke gutter;-) detta blir moro:) savner motoren allerede..... hehe! Slik så denne motoren ut i min bil, å der ser du hvertfall hvordan WG står plassert;) helt genialt:)
e30 tic Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 flinke gutter;-) detta blir moro:) savner motoren allerede..... hehe!Slik så denne motoren ut i min bil, å der ser du hvertfall hvordan WG står plassert;) helt genialt:) ser meget bra ut det der! er litt sta når det kommet til plassering, jeg vil helst ikke skjære i batteriplata, så vil jeg kunne ta ut tennplugger også uten å demontere noe får se om det i hele tatt blir extern WG denne gangen
Vidello Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 du kom meg i forveien:) forstod det slik at motor allerede var på plass:) hehe, jupp;) Nei, må berre beklage om det blei dårli forklart:P Planen er å få det meste klart til våren vertfall:)
Vidello Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 flinke gutter;-) detta blir moro:) savner motoren allerede..... hehe!Ohyes;) Var deilig å endelig få begynne, har kriblet i fingrene en stund nå^^
e30 tic Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 du kom meg i forveien:) forstod det slik at motor allerede var på plass:) hehe, jupp;) Nei, må berre beklage om det blei dårli forklart:P Planen er å få det meste klart til våren vertfall:) det fikser du nok greitt!, kjedelig å stå å skru når alle andre er ute og kjører
Vidello Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 du kom meg i forveien:) forstod det slik at motor allerede var på plass:) hehe, jupp;) Nei, må berre beklage om det blei dårli forklart:P Planen er å få det meste klart til våren vertfall:) det fikser du nok greitt!, kjedelig å stå å skru når alle andre er ute og kjører Ja trur det skal gå greit;) Jupp! best å bruke vinter'n til å skru å sommern til å cruise når veiene er rene å pene effekt skulle være på 340-350 i motor btw
Frode_E30 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Kult prosjekt! Men tror nok det er mere effekt enn 340-350hk på 1.2 bar hviss den er bra mappet. Jeg hadde 355rwhp@1bar og ca 400rwhp@1.3bar. Jeg har 8.2:1 i komp..
e30 tic Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Kult prosjekt! Men tror nok det er mere effekt enn 340-350hk på 1.2 bar hviss den er bra mappet. Jeg hadde 355rwhp@1bar og ca 400rwhp@1.3bar. Jeg har 8.2:1 i komp.. det er bra da! forventer ikke så mye med min i år med den lille turboen eg har. 290 motor hk på 0.9 har den bremst men det uten datasprut.
Vidello Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Orginalmotoren er nok ute til helja ja Kansje fredag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå