ViBe^ Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Orginalmotoren er nok ute til helja ja Kansje fredag? Godt mulig!
Vidello Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Daa i helgen fekk vi m20'en ut! Da var det bare å begynde demontering av tanker,slanger å ledninger osv fant 2-3 mulige rusthull.. men heldivis småå hull:P Var bedre en ventet:) Motor ute:D Storebror å lillebror^^
Vidello Skrevet April 10, 2009 Forfatter Skrevet April 10, 2009 Påtide me litt update:) Fiksa litt rust i frontpartiet og laga fester til intercooler og oljekjøler. Fått motoren i for og sjekke at alt passer dvs rørgonger mm. Fant ut at abs'n sto i veien for rørgangen fra Ic. Men det blir fikset i helgen. Har også kjøpt meg en sperrediff (25%) med 3.46 i utveksling. Pusset den ned spylte den godt, og malte over 1 strøk med hammer:) Fekk den montert opp idag med hjelp fra brudern:D Fekk også skiftet bensinpumpe. (Walbro) hammer er god sort. Men fargen var da så motor i:) da var cooler og oljekjøler festet:) Walbro pumpen:) Diffen etter 1 strøk:) Diffen påvei opp. kreativt;D finito statusbilde;)
Morty999 Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 har sett denne bilen stå på verkstedet der ja. så bra strøkent ut i motor rommet egentlig, alt var vell ikke ferdig når jeg så den men.. dere kjenner vell kanskje igjen stedet? hehe
Vidello Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 har sett denne bilen stå på verkstedet der ja. så bra strøkent ut i motor rommet egentlig, alt var vell ikke ferdig når jeg så den men.. dere kjenner vell kanskje igjen stedet? hehe Hehe aaah, vært innom alså? Kjenner vell bjørnar da kanskje? hehe, jaa litt småplukk er det jo, men blir nok lakkert nedi dær om ettpar veke:)
Morty999 Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 hehe, har nok vært på lang tur bort dit ja, stemmer att jeg kjenner bjørnar. hehe. bra verksted dere har, men kunne vært varmere
Vidello Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 hehe, har nok vært på lang tur bort dit ja, stemmer att jeg kjenner bjørnar. hehe. bra verksted dere har, men kunne vært varmere hehe din sin kvite e28 på bilde btw? hehe, heelt enig;D men blitt bedre etterkvart. snart oppom 10+ nå, når vi kom dit for første gang var det -2 ;P
Morty999 Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 er nok min hvite e28 ja. var kaaaaldt der når jeg var der også, kaldere enn ute
Vidello Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 er nok min hvite e28 ja. var kaaaaldt der når jeg var der også, kaldere enn ute ok;) jaa planen er og investere i en varmekanon:)
ViBe^ Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Begynner å nærme seg nå, vell godt å fått undagjort masse småting
Vidello Skrevet April 11, 2009 Forfatter Skrevet April 11, 2009 Begynner å nærme seg nå, vell godt å fått undagjort masse småting Hehe, jaa nerma sej fort sommar nuh. satse på å få ut motoren tidli i veka so kjeme.
Vidello Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Ja da er det vell påtide med en update;) Har i det siste konsentrert meg om Motorommet. Måtte sveise en ny rørgang fra insuge til IC pga ABS'n sto litt iveien. Bror måtte hjelpe å sveise 2-3 små hull i motorommet også. Resten ble sandblåst:) Nye Rørgangen: Då skulle alt passe: 1stk skuddhull: Skuddhull nr 2: snaart klart til lakk:
Vidello Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Fikk også maskert, taua den til lakk før helga, å den ble ferdig idag:D motorommet og høgresida bak ble oppjennlakkert;) Ble nokre tima maskering jaah: Da var det tauing, fin slepebil;) Nicety: Ferdiig:
Vidello Skrevet Mai 23, 2009 Forfatter Skrevet Mai 23, 2009 Motoren skal vell ha komt i iløpet av natta/morgendagen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå