saure89 Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 janei, leide av å skifte plugga no.. skifta no like ofte so ej fylle bensin snart:P
Vidello Skrevet September 2, 2009 Forfatter Skrevet September 2, 2009 janei, leide av å skifte plugga no.. skifta no like ofte so ej fylle bensin snart:P Ja blir jo dritleid av det me:P bestille du imårgå å e heldige so fe du dei til helga;) Merka mine originalplogga begynde å bli sure også no:P
Anders_w Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 var det ikke Denso irridium som stod i der da?!?"?"? trodde aldri man trengte bytte de:-) jeg ga 1300,- for pluggene som står der av TKTrimming. det var snedig.. fungere bilen no da? blir det våler?
Vidello Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 var det ikke Denso irridium som stod i der da?!?"?"? trodde aldri man trengte bytte de:-) jeg ga 1300,- for pluggene som står der av TKTrimming. det var snedig..fungere bilen no da? blir det våler? Hehe, ja var irridium som sto i, men viste seg at 2 av di hadde tatt kvelden, såg helt fine ut, men var 2 som var gått dukken:P kjørte med originale plugger i 2-3 dager, men fekk 6stk nye irridium idag, så fekk montert di på idag. bilen drev å lugget litt før i fullt pådrag, men nå er det betydelig mindre av det;) Mye smådill som gjenstår på bilen, men våler må det bli, kommer muligens flere turbo bmw'er herifra:) blir det banekjøring på deg i år da ?
Anders_w Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 aha, jeg skjønner:-) snedig.. hehe.. nja, må vel prøve og lure meg utpå ett par turer tror jeg men blir ikke noe hard satsing hvertfall:-) hehe
Vidello Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 aha, jeg skjønner:-) snedig.. hehe..nja, må vel prøve og lure meg utpå ett par turer tror jeg men blir ikke noe hard satsing hvertfall:-) hehe Hehe, jupp.. men har sikkert skrudd ut å inn pluggene 15 ganger, så er vell fort gjort at noe skjer di da:P fekk på nyepluggene igår, satan det var godt å kjenne draget helt ut:D flotters, gler meg til å beskue bilen din iallefall blir nok det på meg å, men blir ikke noe hard satsing på meg heller. Blir mest å prøve seg litt fram med bilen:)
Anders_w Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 skjer det noe nytt her da??? lenge siden update:) lever'n ennå?
|Ole| Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 skjer det noe nytt her da??? lenge siden update:)lever'n ennå? + 1 på den
saure89 Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Han drive å skrua ta pina. Burde vel nerme sej klar snart:)
Vidello Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Skrevet Juni 28, 2010 Ja da var det påtide med en update igjenn! Har ikke blitt gjort så altfor mye med bilen i vinter, Men litt er gjort: -fått den Eu-Ok til oktober 2011 -Tatt ned bakhjulstilling og sandblåst og pulverlakkert -tatt overflaterust og smurt oppigjenn under bilen dær bakhjulstillinga var -Masse nye deler til bakhjulstilling mm. Nye deler: Stålarmerte bremseslanger Nye polyflex foringer Sliteindikator (klosser) Alle deler til håndbrekk Nye bremserør Nye bremseskjold framme/bak 2stk nye hjul lager 2stk nye Nav Stabilisatorstag fra TurnerMotorsport 22mm framme, 19mm bak Bensinfilter m/slanger Oljefilter + Olje ++++ Har ikke fått på alle delene enda, Men jobber med saken;) Skal få litt pleie understellet framme og, og ny bensintank må det bli, Samt nyere datasprut og ny Bremsing:)
Vidello Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Skrevet Juni 28, 2010 skjer det noe nytt her da??? lenge siden update:)lever'n ennå? Har vært Eleendig med updates i vinter anders Men skal skjerpe meg frammover Åssn står det til med gliset ditt a? syns jg så det lå ute til salgs for litt sidn?
BMWM Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 ser bra ut vidar! gjor seg med en oppdatering nå! når tenker du å ha den klar da?
Vidello Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Skrevet Juni 28, 2010 ser bra ut vidar! gjor seg med en oppdatering nå!når tenker du å ha den klar da? takker far:) Hehe, jaa det var sannelig på tide Ferdig blir den vel aldri, men satse på å få den kjørbar til helga
winchester Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Herlig å se at folk tar vare på E30'ene sine! Ser meget bra ut dette! Synes det motorrommet så veeldig kjent ut, og sannelig så fant jeg et bilde av den på PC-en min. Var på Ørsta Streetmeet i fjor eller noe. Er det din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå