SteffenM2 Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 møte? som i førermøte? det tar vel maks 10min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmito Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Åokey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 møte? som i førermøte? det tar vel maks 10min.. Tar nok mer enn 10 min du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 møte? som i førermøte? det tar vel maks 10min.. Tar nok mer enn 10 min du.. Er det virkelig så mye altså? Var på event-4-you, der hadde de ikke fører møte i det hele tatt Ellers, kan man jo få de fleste til å evt. møte opp på en irc kanal, en uke i forveien feks. Men det er vel enklest og ta det på dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Huh? Førermøte på IRC? I alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 førermøte på IRC!! nei nå gir jeg meg under.. håper du spøkte nå SteffenM2? værsåsnill si at du spøkte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 ja vi møtes på #bimmers.no på irc og tar førermøtet dere hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 LOL! Tror ikke Steffen har vært med på førermøte før...hehe Førermøte på IRC høres seriøst ut gitt..dagens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Er det virkelig så mye altså? Var på event-4-you, der hadde de ikke fører møte i det hele tatt Ellers, kan man jo få de fleste til å evt. møte opp på en irc kanal, en uke i forveien feks. Men det er vel enklest og ta det på dagen Sier vel litt om seriøsiteten til event-4-you... Førermøte er viktig, og å ha det en uke i forveien er ikke spesielt lurt, da de fleste har glemt hva det ble snakket om når de kommer på treffet.. Førermøtet varer nok fort i ca 20 minutter + utvidet førermøte for de som føler de trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 greit med førermøte da. de jeg har vært på har vært ca15-20min vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Tiden fra førermøtet starter og frem til selve kjøringen begynner er vel ca 30 minutter. Vi skal endre litt på opplegget i år slik at flaggvakter og banen er klar så godt som umiddelbart etter førermøtet. Vi vil forhåpentligvis ha mer info klart over helgen. Stay tuned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 LOL! Tror ikke Steffen har vært med på førermøte før...hehe Førermøte på IRC høres seriøst ut gitt..dagens Har nok ikke vært på det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 hva skjer her om dagen da Gunnar? noe oppdatering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Vi som skal være flaggvakter, får vi noe info før treffet? eller får vi den infoen vi trenger når vi kommer til Rudskogen? Frua må få instruksene der, jeg skal prøve å få filmet mest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Har ingen bil ferdig, men jeg kan godt stille som flaggvakt om ønskelig? Må bare skaffe meg fri fra jobben nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå