Gunnar Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 ehrnst, flaggvakter er ønsket, så ja takk! Send meg en PM eller mail på gr@bimmers.no med navn, nick, mobnr. hvis det er sikkert du kan komme. Deretter blir det mer info tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 det ble sagt at vi flaggvakter skulle få info forrige mandag? eller husker jeg feil? har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Jeg kan ikke huske hva forrige mandag gjaldt, men noen (tilfeldige) av dere har fått tilgang på mer info allerede - skal sørge for at alle som er oppført skal få det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Hvordan blir det med flaggvakter og kjøring? Jeg kan melde meg opp som flaggvakt jeg, men har lyst til å kjøre og kikke litt i tillegg.. Det blir rullering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Jeg kan ikke huske hva forrige mandag gjaldt, men noen (tilfeldige) av dere har fått tilgang på mer info allerede - skal sørge for at alle som er oppført skal få det. ok takk da venter jeg på videre info så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Hvordan blir det med flaggvakter og kjøring? Jeg kan melde meg opp som flaggvakt jeg, men har lyst til å kjøre og kikke litt i tillegg.. Det blir rullering? Ja, det blir det.. Tror det var snakk om 1,5-2timer pr vakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Det blir rullering ja, 2 timers vakter. Vi satser på 4 team med flaggvakter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 Nei og nei. Nå gleder jeg meg. Tror jeg har klart å fått med meg iallefall to til hittil, men flere skal det bli. Håper jeg får på nytt understell til da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hadde vært flott om jeg kunne fått meg en liten plassering, ute ved banen. Sånn at jeg kunne fått noen bane bilder. Kanskje på innersiden av slakteren, ser det pleier å stå mange der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Da kan du skrive opp meg Gunnar.. Legger ut info her jeg, da jeg stoler på forumbrukerne her inne Kristian Lien 47623758 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hadde vært flott om jeg kunne fått meg en liten plassering, ute ved banen. Sånn at jeg kunne fått noen bane bilder. Kanskje på innersiden av slakteren, ser det pleier å stå mange der. Vi skal finne noen plasser til deg rundt banen hvor du kan ta bilder. Ta en titt på http://bmw.leifen.com og se om du finner noen plasseringer du liker (Leifen stiller seg som regel på trygge steder). Jeg kan ikke love deg enhver plassering, men det gir deg jo noen ideer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 De av dere som har meldt dere som flaggvakter skal ha fått tilgang til en separat del på forumet. Trenger forøvrig kontaktinfo fra Lien og mAZE. Trenger fortsatt flere. Jo flere vi er jo hurtigere rullering blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hadde vært flott om jeg kunne fått meg en liten plassering, ute ved banen. Sånn at jeg kunne fått noen bane bilder. Kanskje på innersiden av slakteren, ser det pleier å stå mange der. Du skal ha med videokamera også du? Det du filmer evt, send det på en dvd til meg a med råformatet, så kan jeg legge det sammen med det jeg filmer den dagen.. Eller om jeg da får med kassetten av det du har filmet og jeg sender den tilbake til deg når jeg er ferdig med den. Det blir jo det samme for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hadde vært flott om jeg kunne fått meg en liten plassering, ute ved banen. Sånn at jeg kunne fått noen bane bilder. Kanskje på innersiden av slakteren, ser det pleier å stå mange der. Du skal ha med videokamera også du? Det du filmer evt, send det på en dvd til meg a med råformatet, så kan jeg legge det sammen med det jeg filmer den dagen.. Eller om jeg da får med kassetten av det du har filmet og jeg sender den tilbake til deg når jeg er ferdig med den. Det blir jo det samme for meg.. Det blir desverre bare speilreflekskamera.. Men vis andre tar med kamera, så filmer jeg gjerne for de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hadde vært flott om jeg kunne fått meg en liten plassering, ute ved banen. Sånn at jeg kunne fått noen bane bilder. Kanskje på innersiden av slakteren, ser det pleier å stå mange der. Vi skal finne noen plasser til deg rundt banen hvor du kan ta bilder. Ta en titt på http://bmw.leifen.com og se om du finner noen plasseringer du liker (Leifen stiller seg som regel på trygge steder). Jeg kan ikke love deg enhver plassering, men det gir deg jo noen ideer. Skjønner det. Skal se om jeg liker noen av stedene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå