mAZE Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Du kan jo evt låne med det ene kameraet jeg har med meg, så kan du bruke de på de stedene du skal stå. Jeg skal ihvertfall ha med meg to som sagt. Mulig det blir tre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hadde vært flott om jeg kunne fått meg en liten plassering, ute ved banen. Sånn at jeg kunne fått noen bane bilder. Kanskje på innersiden av slakteren, ser det pleier å stå mange der. Vi skal finne noen plasser til deg rundt banen hvor du kan ta bilder. Ta en titt på http://bmw.leifen.com og se om du finner noen plasseringer du liker (Leifen stiller seg som regel på trygge steder). Jeg kan ikke love deg enhver plassering, men det gir deg jo noen ideer. dette ønsker jeg og. stiller med stativ å kamera. hva med innsiden av langsvingen? blien blir ikke ferdig til da så jeg disponerer meg selv som flaggvakt å kameramann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Har funnet mange plasser nå! Men vi kan vel altids bare kjøre en runde rundt på banen, så finner jeg ut hvor jeg/vi kan stå. Er vel enklere. mAZE, vi kan avtale litt mere senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Det går ann Steffen.. Finner nok ut av de den 18.mai om ikke før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Nei faen.. Nå har jeg tatt en titt på kalenderen, og sett at 18mai er jo en fredag. Da jeg er ferdig på skolen kl 14.30 er det desverre lite håp for at jeg kan komme meg ut på treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Nei faen.. Nå har jeg tatt en titt på kalenderen, og sett at 18mai er jo en fredag. Da jeg er ferdig på skolen kl 14.30 er det desverre lite håp for at jeg kan komme meg ut på treffet. Har ikke dere en inneklemt dag da? Sånn at det er fri elns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hmm.. lurer på hvordan det blir med diseseldråg på bane. Og Gunnar fløttnøkkel er nok ikke så utbredt enda. Hartgecab her som begynte med det tror jeg. Joa, fløttnøkkel er fine greier.. Men utrykket stammer egentlig fra halden tror jeg. Mener det var på en av mine mange lange reiser jeg plukket det opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Nei faen.. Nå har jeg tatt en titt på kalenderen, og sett at 18mai er jo en fredag. Da jeg er ferdig på skolen kl 14.30 er det desverre lite håp for at jeg kan komme meg ut på treffet. Har ikke dere en inneklemt dag da? Sånn at det er fri elns? Nei, har desverre ikke det altså.. Pokker heller, jeg som gleda meg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Ikke for å være en "bad influence" her, men det går vel å være syk den dagen da? Gikk før i tiden iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Det går jo det også, men litt god snakking meg mamma så få hu vel til å be meg fri. Men det jeg sliter med da, er jo at han jeg skal sitte på med går jo også på skole.. Så det blir feil uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Det er jo massevis som skal nedover den veien, så er jo garatert ikke noe problem å få sitte på med noen. Evt meg, med forbehold om plass og tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Det går jo det også, men litt god snakking meg mamma så få hu vel til å be meg fri. Men det jeg sliter med da, er jo at han jeg skal sitte på med går jo også på skole.. Så det blir feil uansett.. Er ikke helt sikker på hvilken klassetrinn du går på. Men jeg kan garanere at du kan få en studiedag det har aldrig vært noe problem for min del og tviler det kan bli et problem for deg. Nå er det en stund igjen til treffet og tidligere du spørrer jo lettere er det å få fri. Tingen er å prate med de lærerene du har den dagen og spørre hva dem skal gå gjennom den dagen og heller gjøre dem dagen før eller i helga. Dette avklarer du dagene før 18.mai. så er det å få foreldrene dine med på dette, de vil også være positiv til dette hvis du gjør leksene dine dagen før eller helga etter. Det er viktig og faktisk gjøre leksene for da oppnår du litt trust hos foreldrene dine og lærene, det er greit å ha til senere, prøv det. Skriv en skriftlig søknad til lærene og signere selv og få foreldrene dine med på det så er det OK kanskje vi møtes der nede, 18mai er elev fri i såfall i Bodø så er du sikker på at du ikke har fri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Det går jo det også, men litt god snakking meg mamma så få hu vel til å be meg fri. Men det jeg sliter med da, er jo at han jeg skal sitte på med går jo også på skole.. Så det blir feil uansett.. Er ikke helt sikker på hvilken klassetrinn du går på. Men jeg kan garanere at du kan få en studiedag det har aldrig vært noe problem for min del og tviler det kan bli et problem for deg. Nå er det en stund igjen til treffet og tidligere du spørrer jo lettere er det å få fri. Tingen er å prate med de lærerene du har den dagen og spørre hva dem skal gå gjennom den dagen og heller gjøre dem dagen før eller i helga. Dette avklarer du dagene før 18.mai. så er det å få foreldrene dine med på dette, de vil også være positiv til dette hvis du gjør leksene dine dagen før eller helga etter. Det er viktig og faktisk gjøre leksene for da oppnår du litt trust hos foreldrene dine og lærene, det er greit å ha til senere, prøv det. Skriv en skriftlig søknad til lærene og signere selv og få foreldrene dine med på det så er det OK kanskje vi møtes der nede, 18mai er elev fri i såfall i Bodø så er du sikker på at du ikke har fri? Tusen takk for bra tips! Er ikke sikker på om vi har fri, skal få sjekket det på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå