Gå til innhold

blir det noe banekjøring med "bimmers" til sommern

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Du kan jo evt låne med det ene kameraet jeg har med meg, så kan du bruke de på de stedene du skal stå. Jeg skal ihvertfall ha med meg to som sagt. Mulig det blir tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde vært flott om jeg kunne fått meg en liten plassering, ute ved banen. Sånn at jeg kunne fått noen bane bilder. Kanskje på innersiden av slakteren, ser det pleier å stå mange der.

Vi skal finne noen plasser til deg rundt banen hvor du kan ta bilder. Ta en titt på http://bmw.leifen.com og se om du finner noen plasseringer du liker (Leifen stiller seg som regel på trygge steder). Jeg kan ikke love deg enhver plassering, men det gir deg jo noen ideer.

dette ønsker jeg og. stiller med stativ å kamera.

hva med innsiden av langsvingen?

blien blir ikke ferdig til da så jeg disponerer meg selv som flaggvakt å kameramann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. lurer på hvordan det blir med diseseldråg på bane.

Og Gunnar fløttnøkkel er nok ikke så utbredt enda. Hartgecab her som begynte med det tror jeg.

Joa, fløttnøkkel er fine greier.. Men utrykket stammer egentlig fra halden tror jeg. Mener det var på en av mine mange lange reiser jeg plukket det opp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei faen.. Nå har jeg tatt en titt på kalenderen, og sett at 18mai er jo en fredag. Da jeg er ferdig på skolen kl 14.30 er det desverre lite håp for at jeg kan komme meg ut på treffet.

Har ikke dere en inneklemt dag da? Sånn at det er fri elns?

Nei, har desverre ikke det altså.. Pokker heller, jeg som gleda meg sånn. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo det også, men litt god snakking meg mamma så få hu vel til å be meg fri. Men det jeg sliter med da, er jo at han jeg skal sitte på med går jo også på skole.. Så det blir feil uansett..

Er ikke helt sikker på hvilken klassetrinn du går på. Men jeg kan garanere at du kan få en studiedag det har aldrig vært noe problem for min del og tviler det kan bli et problem for deg.

Nå er det en stund igjen til treffet og tidligere du spørrer jo lettere er det å få fri. Tingen er å prate med de lærerene du har den dagen og spørre hva dem skal gå gjennom den dagen og heller gjøre dem dagen før eller i helga. Dette avklarer du dagene før 18.mai. så er det å få foreldrene dine med på dette, de vil også være positiv til dette hvis du gjør leksene dine dagen før eller helga etter.

Det er viktig og faktisk gjøre leksene for da oppnår du litt trust hos foreldrene dine og lærene, det er greit å ha til senere, prøv det.

Skriv en skriftlig søknad til lærene og signere selv og få foreldrene dine med på det så er det OK ;)

kanskje vi møtes der nede, 18mai er elev fri i såfall i Bodø så er du sikker på at du ikke har fri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo det også, men litt god snakking meg mamma så få hu vel til å be meg fri. Men det jeg sliter med da, er jo at han jeg skal sitte på med går jo også på skole.. Så det blir feil uansett..

Er ikke helt sikker på hvilken klassetrinn du går på. Men jeg kan garanere at du kan få en studiedag det har aldrig vært noe problem for min del og tviler det kan bli et problem for deg.

Nå er det en stund igjen til treffet og tidligere du spørrer jo lettere er det å få fri. Tingen er å prate med de lærerene du har den dagen og spørre hva dem skal gå gjennom den dagen og heller gjøre dem dagen før eller i helga. Dette avklarer du dagene før 18.mai. så er det å få foreldrene dine med på dette, de vil også være positiv til dette hvis du gjør leksene dine dagen før eller helga etter.

Det er viktig og faktisk gjøre leksene for da oppnår du litt trust hos foreldrene dine og lærene, det er greit å ha til senere, prøv det.

Skriv en skriftlig søknad til lærene og signere selv og få foreldrene dine med på det så er det OK ;)

kanskje vi møtes der nede, 18mai er elev fri i såfall i Bodø så er du sikker på at du ikke har fri?

Tusen takk for bra tips! Er ikke sikker på om vi har fri, skal få sjekket det på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...