suprapete Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Så bra at treffet er spikra! Gleder meg allerede! Første gang på bane utenom gocart, blir tøft å se hvor bra bilen trives utenfor trafikken også! Skal se om jeg ikke får med et par til fra Trondheim. Kan ikke la østlendingene styre hele showet heller, hehe..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Å... dette må jeg bare få til. Aldri hatt egen bil på bane før, men denne dagen må jeg bare sette av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Så bra at treffet er spikra! Gleder meg allerede! Første gang på bane utenom gocart, blir tøft å se hvor bra bilen trives utenfor trafikken også! Skal se om jeg ikke får med et par til fra Trondheim. Kan ikke la østlendingene styre hele showet heller, hehe..!! Så viss jeg får meg meg en 2-4 biler, så kan det jo bli en fin kolonne nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suprapete Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Så bra at treffet er spikra! Gleder meg allerede! Første gang på bane utenom gocart, blir tøft å se hvor bra bilen trives utenfor trafikken også! Skal se om jeg ikke får med et par til fra Trondheim. Kan ikke la østlendingene styre hele showet heller, hehe..!! Så viss jeg får meg meg en 2-4 biler, så kan det jo bli en fin kolonne nedover Yess, jo fler dess bedre. Får holde seg oppdatert og se når mai er her hvor mange vi blir da vett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Er det bare reservert for BMW'r? Eller er det mulig for andre merker og komme også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Så bra at treffet er spikra! Gleder meg allerede! Første gang på bane utenom gocart, blir tøft å se hvor bra bilen trives utenfor trafikken også! Skal se om jeg ikke får med et par til fra Trondheim. Kan ikke la østlendingene styre hele showet heller, hehe..!! Så viss jeg får meg meg en 2-4 biler, så kan det jo bli en fin kolonne nedover Hmm, begynner trønderne å organisere seg for kjøring nedover nå... Kanskje jeg må sjekke kontoen og se om jeg kan slenge meg med.. Kanskje litt drøyt å kjøre så langt for en kveldskjøring, men det hadde utvilsomt vært morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Er det bare reservert for BMW'r? Eller er det mulig for andre merker og komme også? Nei, kun BMW. Kanskje litt drøyt å kjøre så langt for en kveldskjøring Neida, du har vel fri dagen etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Er det bare reservert for BMW'r? Eller er det mulig for andre merker og komme også? Nei, kun BMW. Kanskje litt drøyt å kjøre så langt for en kveldskjøring Neida, du har vel fri dagen etter.. Du er ferdig med M3'n nå håper jeg ? hehe Kenneth handla seg GT å nå..Får dra med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 om bilen min blir ferdig kan vi jo kjøre ilag espen.. jeg veter på motoren min nå i disse dager så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 skeptisk til hvordan bil jeg har til denne datoen + at jeg har en helvetes lang vei å kjøre:P Men har jeg enda bmw så skal man ikke se bort ifra at jeg faktisk tar den lange kjøreturen for å treffe endel av bimmers.no medlemmene og kjøre litt gris på bane:P Har planer om en Nissan Sunny Gti-R skjønner dere.. Men sommeren kommer med stormskritt så jeg har absolutt ikke utelukket et kjøp av en sprek bmw istede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Du er ferdig med M3'n nå håper jeg ? hehe Kenneth handla seg GT å nå..Får dra med han M3`n er absolutt ikke ferdig dessverre.. Hørte at Kenneth hadde handlet GT i Sverige ja, så du får lure med deg han, men det pleier som regel ikke å være noe problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Har planer om en Nissan Sunny Gti-R skjønner dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Hmm, begynner trønderne å organisere seg for kjøring nedover nå... Kanskje jeg må sjekke kontoen og se om jeg kan slenge meg med.. Kanskje litt drøyt å kjøre så langt for en kveldskjøring, men det hadde utvilsomt vært morsomt! Det er ikke snakk om kveldskjøring - det blir fra 08 til 16:00. Dvs. at vi har banen da. Førermøtet vil stjele litt tid, men ikke så mye. Håper vi får til en 7 timer effektivt. En hel søndag er til sammenligning kun 5 timers kjøring. Etterpå prøver vi nok å samle oss på alternativ lokasjon, og holde litt mer sosial fokus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Hmm, begynner trønderne å organisere seg for kjøring nedover nå... Kanskje jeg må sjekke kontoen og se om jeg kan slenge meg med.. Kanskje litt drøyt å kjøre så langt for en kveldskjøring, men det hadde utvilsomt vært morsomt! Det er ikke snakk om kveldskjøring - det blir fra 08 til 16:00. Dvs. at vi har banen da. Førermøtet vil stjele litt tid, men ikke så mye. Håper vi får til en 7 timer effektivt. En hel søndag er til sammenligning kun 5 timers kjøring. Etterpå prøver vi nok å samle oss på alternativ lokasjon, og holde litt mer sosial fokus. Da er det Pellygata i Særp som gjelder Jage vekk alle 240ene med høy på taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 12, 2007 Share Skrevet Februar 12, 2007 Høy på taket? Lol! Har faktisk cruisa den gata der..mye råners Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå