Gjest Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Nå er det numret før jeg blir hentet av menn i hvite frakker for jeg klikker snart... jeg lufter å lufter, men uten at det blir fritt for luft.. hva skal jeg gjøre... er vann i slangene, men jeg får kun varme inn i bilen når den er på under 2000 o/min.. så snart jeg gir litt gass blir det kaldt.. å må slippe den ned på tomgang igjen for å få varme... noen som har vert borti det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Sjekka termostaten? -Skru på full varme i kupeen -Kjør bilen varm (så termostaten åpner) -Luft innemellom på lufteskruen -Fyll etter i eksp tanken ved behov Har inntrykk at det er en enkel sak på m20 (ellers har j hatt flaks de 4-5 gangene j har gjort d) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 løsne skruen på huset på toppen fyll til det ikke kommer luftbobler. funka fint det på min.er jo sirkulasjonspumpe på varmeapparatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Så nå at du har m30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Pleier også å fylle radiatoren fra overste slange før jeg setter den på. Samme med blokka. Hvis du i tillegg fyller i luftehullet bør det gå som bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 neida..er på m20 motoren... hvor sitter sirkulasjonspumpen? må evt være den... byttet til 82C` termostat i forige uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Sirkulasjonspumpe på m20 var nytt for meg også.. Kan ikke si å ha vært bort det på de to e30 325 jeg har hatt. (Husker derimot at d var på en Audi200tq jeg hadde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 men er jo helt urealistisk at det skal bli iskaldt i bilen når jeg gir litt turtall... burde jo vert omvendt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 men er jo helt urealistisk at det skal bli iskaldt i bilen når jeg gir litt turtall... burde jo vert omvendt... sant nok.. har bare opplevd en gang eg at eg ikke fikk varm luft inni bilen, da var det for lite vann.. når eg satt inn motor og kjølesystem som hadde vert helt tomt for vann, tok eg bare å hadde lufte skruen helt åpen. fyllte opp exp tank.. lot denne og lufte skruen stå åpen og startet opp.. etterfylte og luftet litt etter hvert som den ble varm og termostaten åpnet.. aldri hat noe problem med å få ut lufta egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 er det noen som kan ha forklaring på mitt problem da.. er tydligvis ikke luft hvis det er så enkelt.... noen som har vert plaget med sirkulasjonen inn på varmeregistret inni bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 du kan prøv og løsne returen fra varmtvannsregistre(ligger unner innsuget) og la slangen være av til det kommer kun vann.. må gjør det på min bil, eneste som funker:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå