Gå til innhold

e30 lufting av kjøling

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er det numret før jeg blir hentet av menn i hvite frakker for jeg klikker snart... jeg lufter å lufter, men uten at det blir fritt for luft.. hva skal jeg gjøre... er vann i slangene, men jeg får kun varme inn i bilen når den er på under 2000 o/min.. så snart jeg gir litt gass blir det kaldt.. å må slippe den ned på tomgang igjen for å få varme... noen som har vert borti det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka termostaten?

-Skru på full varme i kupeen

-Kjør bilen varm (så termostaten åpner)

-Luft innemellom på lufteskruen

-Fyll etter i eksp tanken ved behov

Har inntrykk at det er en enkel sak på m20 (ellers har j hatt flaks de 4-5 gangene j har gjort d)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men er jo helt urealistisk at det skal bli iskaldt i bilen når jeg gir litt turtall... burde jo vert omvendt...

sant nok.. har bare opplevd en gang eg at eg ikke fikk varm luft inni bilen, da var det for lite vann..

når eg satt inn motor og kjølesystem som hadde vert helt tomt for vann, tok eg bare å hadde lufte skruen helt åpen. fyllte opp exp tank.. lot denne og lufte skruen stå åpen og startet opp.. etterfylte og luftet litt etter hvert som den ble varm og termostaten åpnet.. aldri hat noe problem med å få ut lufta egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som kan ha forklaring på mitt problem da.. er tydligvis ikke luft hvis det er så enkelt.... noen som har vert plaget med sirkulasjonen inn på varmeregistret inni bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...