bull7 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Skrevet Januar 24, 2007 hadde vært arti med strørre motor.... men hvor kan jeg finne no info om vanlig feil på e-36?
D.C.V Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 Rart ingen har svart på det E36 eter foringene på bærebrua, tror det var der, men er ikke så inne på alt.. Kansje du bare skulle starte en ny tråd om det emnet. Hvis du er interessert i min bil, så har jeg gått ned til 20000,-
Dirty Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 ser forksjell på motoren ! isn har 16 ventiler mens 318 har 8! men det er det ingen som legger merke til! og på EU kontroll har de ikke noe under panseret å gjøre
Bimmerlars Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 ser forksjell på motoren ! isn har 16 ventiler mens 318 har 8! men det er det ingen som legger merke til! og på EU kontroll har de ikke noe under panseret å gjøre Du har tatt mange eukontroller eller?.. Klart man skal under panseret. Hvordan skal man ellers få kontrollert bremsevæskenivået og om batteriet sitter fast? Tatt i betrakning at det sitter foran selvsagt. Til trådstarter: Sett i en 318is motor De finner ikke ut det på eu-kontroll
E36Cab1 Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 Åff kårrs skal de under panseret på Eu-kontr. Mangen biler har jo chassi-nr der,og det skal sjekkes iht vognkort. De skal også,som nevnt ovenfor,sjekke br.væskenivå,at batteriet sitter fast og at ledninger ser ok og sikre ut,sjekke etter lekkasjer på motor og kjølevæske.
bull7 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Skrevet Januar 24, 2007 oki... 140 hk høres veldig artig ut i forhold til 1,6 liters motor. det er ventiltikk i motoren som sitter i...... hadde bilen vært nærmere så....
Bimmerlars Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 Sjekk på BMWCCN.no sine salgssider for is-motor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå