Gå til innhold

Cerwin Vega DC1515 selges.

Frode_E30
 Share

Anbefalte innlegg

eg tipper disse er solgt:) her på vestlandet vertfall er det enorm etterspørsel etter slike! de går jo glatt for 9 lapper :shock:

eg har slike selv :D

du burde beholde de, de holder seg en del bedre i pris enn bmw, med og uten turbo :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nok helst beholdt dem ja, virkelig syyke greier dette! Men dem passer ikke helt inn i stua og falt ikke i smak hoss naboene heller.

Har kjøpt leiligheten så blir nok boende en stund, derfor blir det AL-750/1000.

Har fått mange henvendelsen, men flest fra sørlandet og disse må nok desverre hentes pga størrelse og vekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nok helst beholdt dem ja, virkelig syyke greier dette! Men dem passer ikke helt inn i stua og falt ikke i smak hoss naboene heller.

Har fått mange henvendelsen, men flest fra sørlandet og disse må nok desverre hentes pga størrelse og vekt..

gammle cv kan ikke sammenlignes med nye!! :D har al1000 eg og..men de blir solgt til fordel for 1515..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gammle cv kan ikke sammenlignes med nye!! :D har al1000 eg og..men de blir solgt til fordel for 1515..

Det du mener er vel at de nye ikke kan sammenlignes med de gamle? DC serien er det råeste Cerwin vega noen gang har laget.. Men må desverre selges..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du mener er vel at de nye ikke kan sammenlignes med de gamle? DC serien er det råeste Cerwin vega noen gang har laget.. Men må desverre selges..

ordla meg litt feil! det gammle er best:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...