Gå til innhold

1992 bmw 328/m3 3,2 turbo

Gjest teamstellander
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gjest teamstellander

dere finner bilen på autodb. selges ikke under 250k men er åpen for forslag. mye jeg ikke har skrevet i annonsen påa plassmangel. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teamstellander

er ikke helt ferdig montert enda, så hk er ikke reelt. men burde ligge deromkring. tror ikke det er lurt å overstige 3bar, usikkert hvor mye veiva og blokka holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke helt ferdig montert enda, så hk er ikke reelt. men burde ligge deromkring. tror ikke det er lurt å overstige 3bar, usikkert hvor mye veiva og blokka holder.

Nå skal ikke jeg ødelegge salgsannonsa di, men 3 bar på den motoren varer nok ikke lengre enn sigaretten min som jeg skal ha meg øyeblikk...

Gamle M50-cast iron blokka anbefales ikke mer enn 1,5 bar, og da vil jeg iallefall ikke prøve 3 bar på Die-Cast blokka.

Men over til annonsa:

Kan du vennligst prøve å få tatt bilde av motorrom? Ser ikke for meg hvordan du har fått den nedi med den turboplasseringen der.

Og har du montert den S50-toppen på M52-blokka ennå? Trodde ikke de gjekk overens......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg ødelegge salgsannonsa di, men 3 bar på den motoren varer nok ikke lengre enn sigaretten min som jeg skal ha meg øyeblikk...

Gamle M50-cast iron blokka anbefales ikke mer enn 1,5 bar, og da vil jeg iallefall ikke prøve 3 bar på Die-Cast blokka.

Men over til annonsa:

Kan du vennligst prøve å få tatt bilde av motorrom? Ser ikke for meg hvordan du har fått den nedi med den turboplasseringen der.

Og har du montert den S50-toppen på M52-blokka ennå? Trodde ikke de gjekk overens......

Den motoren passer nok bedre i en E30 såvidt jeg kan se ut i fra bildene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teamstellander

det er m52 b28 blokk. det bildet av turboen er tatt da den sto på en annen motor. skall ta bilde når alt er på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teamstellander

toppen passer overens ja. jeg hadde planer om å bruke 3.0 topp men den passet ikke, men det gjør 3.2.. det er flere i sverige som har prøvd dette opp i 3bar, så det skulle holde en stund vertfall :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teamstellander

men sånn for å ha det avklart blir jeg å stille trykket på 1,5bar. men som sakt turboen leverer 6bar. så det kan bli intresangt å prøve litt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest teamstellander

her 2 vidioer fra dragracing på aspelund i sommer, er det noen som kan hjelpe meg å legge dem på sia? dette var før konvertering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du sko vertfall tatt mye bedre bilder av bilen, ser jo kun en mørk bil på bilde nr1 og neste bildet blir du blenda av et tåkelys og bilde nr3...alle vet ossen en topppakning ser ut men dette er vell ikke mer intresant en gode bilder av bilen i dagslys + noen greie motor bilder? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...