Gjest teamstellander Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 da prøver jeg på nytt. link til autodb. send helst mail. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1371053 dette er adressen men det går jo ikke annt å klikke på den. dette gir jeg opp.....medfølger 4 ac-snitzer 18" felger. 4 kozei zeneka zr crome 18". vidioklippene er tadd før konvertering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest teamstellander Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 dere finner bilen på autodb. selges ikke under 250k men er åpen for forslag. mye jeg ikke har skrevet i annonsen påa plassmangel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1371053 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest teamstellander Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 thanks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 det var da brutalt med hk mye bar kjører den på ? holder dette i lengda da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest teamstellander Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 er ikke helt ferdig montert enda, så hk er ikke reelt. men burde ligge deromkring. tror ikke det er lurt å overstige 3bar, usikkert hvor mye veiva og blokka holder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 er ikke helt ferdig montert enda, så hk er ikke reelt. men burde ligge deromkring. tror ikke det er lurt å overstige 3bar, usikkert hvor mye veiva og blokka holder. Nå skal ikke jeg ødelegge salgsannonsa di, men 3 bar på den motoren varer nok ikke lengre enn sigaretten min som jeg skal ha meg øyeblikk... Gamle M50-cast iron blokka anbefales ikke mer enn 1,5 bar, og da vil jeg iallefall ikke prøve 3 bar på Die-Cast blokka. Men over til annonsa: Kan du vennligst prøve å få tatt bilde av motorrom? Ser ikke for meg hvordan du har fått den nedi med den turboplasseringen der. Og har du montert den S50-toppen på M52-blokka ennå? Trodde ikke de gjekk overens...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 er ikke helt ferdig montert enda, så hk er ikke reelt. men burde ligge deromkring. tror ikke det er lurt å overstige 3bar, usikkert hvor mye veiva og blokka holder. Nå skal ikke jeg ødelegge salgsannonsa di, men 3 bar på den motoren varer nok ikke lengre enn sigaretten min som jeg skal ha meg øyeblikk... Gamle M50-cast iron blokka anbefales ikke mer enn 1,5 bar, og da vil jeg iallefall ikke prøve 3 bar på Die-Cast blokka. Men over til annonsa: Kan du vennligst prøve å få tatt bilde av motorrom? Ser ikke for meg hvordan du har fått den nedi med den turboplasseringen der. Og har du montert den S50-toppen på M52-blokka ennå? Trodde ikke de gjekk overens...... Den motoren passer nok bedre i en E30 såvidt jeg kan se ut i fra bildene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest teamstellander Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 det er m52 b28 blokk. det bildet av turboen er tatt da den sto på en annen motor. skall ta bilde når alt er på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest teamstellander Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 toppen passer overens ja. jeg hadde planer om å bruke 3.0 topp men den passet ikke, men det gjør 3.2.. det er flere i sverige som har prøvd dette opp i 3bar, så det skulle holde en stund vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest teamstellander Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 men sånn for å ha det avklart blir jeg å stille trykket på 1,5bar. men som sakt turboen leverer 6bar. så det kan bli intresangt å prøve litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest teamstellander Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 her 2 vidioer fra dragracing på aspelund i sommer, er det noen som kan hjelpe meg å legge dem på sia? dette var før konvertering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 full e46 m3 look? ser faktisk ingen deler fra e46 m3 på den bilen der. 1.5bar høres mer fornuftig ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest teamstellander Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 da ser du veldig dårlig. e46 m3 fromt sideskjørt og hekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 du sko vertfall tatt mye bedre bilder av bilen, ser jo kun en mørk bil på bilde nr1 og neste bildet blir du blenda av et tåkelys og bilde nr3...alle vet ossen en topppakning ser ut men dette er vell ikke mer intresant en gode bilder av bilen i dagslys + noen greie motor bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg