Gå til innhold

1992 bmw 328/m3 3,2 turbo


Gjest teamstellander
 Share

Anbefalte innlegg

til pedi. den motoren som er avbildet er ikke den som ska brukes, ville bare vise størrelsen på turboen.

OK. Da er det greit. Men uansett så vil det bli trangt med den turboen i en e36. Jeg gleder meg til den dagen du endelig kan komme med reelle biler, for jeg er seriøst spent på hvordan du løser turboplasseringen. Jeg holder selv på å prøver å få plass til en T70 i en E36 325, men det er trangt...

Og din påstand om 2.5 bar i en M52, tror jeg du bør være litt forsiktig med. Det er klart at ALT kan gå - og en kan være heldig. MEN 2.5 bar er i grenseland på en cast-iron blokk, så på en die-cast så er grenseland mye nærmere. Bare et råd fra meg.

Du er nok ikke enerådende på turbokompetanse her inne på dette forumet, det er mange her inne med gode og dårlige erfaringer. Så du bør nok forstå folks skepsis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gjest teamstellander

har spesiallagde arp bolts fra usa, botner gjengene i blokka. har alt på stell :lol: hehe får manger rare bud på pm. må lage scoop på pansret for turboen stikker en del cm for langt opp. kjekt med innspill. men er ikke ny i turbo konvertering altså. har bygd twinturbo side by side på en saab 900 for nån år tilbake, å mange andre prosjekt. neste blir bmw v12 me twin turbo i en e36 :twisted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...