Søreng Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Trenger litt hjelp her til hvordan jeg skal demontere hovedlyktene på bilen min.. Skal prøve meg igjen i helgen tror jeg på å sette i CCFL angeleyes ringer og må derfor demontere lyktene.. Ut i fra det jeg så er det tre klips og tre muttrer/skruer som må av før du forsiktig drar ut hele lykten.. Kan dette stemme?? Det er tre klips oppå lykten og så er det vel 2 mutrer på framsiden ovenpå lykten på en måte og en mutter på baksiden inn mot viften.. Kan dette også stemme?? Eller er det flere skruer og ting som må av? Tar veldig gjæne i mot tips om hvordan jeg skal gjøre dette.. Har allerede prøvd litt for mye så trenger noen gode tips før jeg prøver en gang til Dersom det er noen i stavangerområdet som har erfaringer med dette og har lyst å vise litt så tar jeg vennlig i mot det, så kan vi sikkert bli enige om en liten betaling eller noe sånn såklart Takker for tips og hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 Det er de to skurene på toppen og en på hver side nede. Blinklyset sitter bare i den plastskinna så det kan du vippe ut først så du får frem den ene skruen bedre. Den andre blir da på motsatt side mot nyra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 ok, så det er to skruer på framsiden og to skruer på baksiden av lykten? En nede mot blinklyset i tillegg til den mot nyren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 24, 2007 Share Skrevet Januar 24, 2007 ok, så det er to skruer på framsiden og to skruer på baksiden av lykten? En nede mot blinklyset i tillegg til den mot nyren? Stemmer. Alle skruene som holder lykten er festet i justerbare plastskruer(for at lykten skal kunne justeres). To skruer i fremkant over lykten, to nede i bakkant av lykten- den ene mot grillen og den andre ved blinklyset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2007 ok, spørs om jeg må prøve meg igjen i helga da.. Fattern greide å få sprekk i blinklyset sist vi prøvde så får jo nytt uansett, så får prøve å være forsiktig med hovdeglasset og bare ta meg god tid Klør som bare f*#n i fingrene nå etter å få montert ringene Dersom jeg ødelegger alt må jeg nok krype til korset og søke hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå