John H Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Takker.. snakket med de nå..og ..alt var sikkert muligt..men..men.. Det kom vertfall til å ta litt tid sa de..blir uaktuelt for meg å betale flere tusen kroner bare for det rattet..så eg får lete litt til.. Kan muligens bytte med den ratt typen som er 4 eiket også, med multiknapper..dette rattet ser ut til å være likt fra alle modeller!!
John H Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Hadde oppe airbagen på rattet nå og inni rattet sto det : bmw nr. 6760965/4 når eg taster dette inn i online etk så får eg opp at det passer 5 serie? er det virkelig så gale? har eg kjøpt et 5 serie ratt?? Dette blir verre og verre.....viss dette stemmer så har eg altså et ratt til 5 serie tilsalgs..hjelpe meg.. Noen som kan hjelpe?
John H Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Skrevet Januar 26, 2007 Javel..de sa jo ingenting på bavaria om dette..de burde da visst såpass..
John H Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Skrevet Januar 29, 2007 Oppdater første innlegg! Rattet passer ALLE e39 fra 9/2000 og oppover!!!!! Selges SNAREST!
John H Skrevet Februar 1, 2007 Forfatter Skrevet Februar 1, 2007 opp!! Selges billigere ved hurtig avgjørelse!
John H Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Skrevet Februar 2, 2007 Ingen som vil ha seg et nytt fint ratt i sin e39?? Nypris..3500kr eller bud.. Har du evt. noe å bytte i mellom så kan være intressant for meg (e46 deler, felger??) + evt. litt penger så kan vi se på det..
marius paulsen Skrevet Februar 2, 2007 Skrevet Februar 2, 2007 finn meg et koblingsskjema for å montere/få dette til å fungere i en 1997 e39 så kjøper jeg det!
John H Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Skrevet Februar 2, 2007 Usikker på dette selv..men har lest på en side der det sto at det skulle funke på samme måte som på e46, altså at airbagen løser seg ut men med full kraft, slik den gjør ved en stor kollisjon..bavaria sier de klarer å koble til multifunksjonstasten også..så mer enn det vet ikke eg desverre.. Fant ikke akkurat den siden nå selfølgelig.. dere kan se på linken på forrige side og denne her.. http://bimmer.roadfly.com/bmw/forums/e39/ skriv inn i search på høyre side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå