Vegard1 Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 Noen bilder av 7,5x18 toms felg med forskjellige dekkdimensjoner? Har 225/40 på nå, men syns det blir litt "mye" gummi
Superbeetle Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 Hva mener du med for mye gummi? profil eller bredde.. Det ser jo stilig ut med litt strekk på dekkene og lav profil. men til det er gjerne 7,5" felg litt lite.. skulle vært 9*18 da Det er jo hensyn å ta til tillatt avvik fra rullediameter og slikt også.. Men bryr du deg ikke så mye om dette går det jo an å gå ned i 35 profil.. Noe særlig smalere dekk er iallefall ikke pent.. Kjøreegenskaper er jo også en faktor
Vegard1 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Skrevet Januar 24, 2007 Hva mener du med for mye gummi? profil eller bredde..Det ser jo stilig ut med litt strekk på dekkene og lav profil. men til det er gjerne 7,5" felg litt lite.. skulle vært 9*18 da Det er jo hensyn å ta til tillatt avvik fra rullediameter og slikt også.. Men bryr du deg ikke så mye om dette går det jo an å gå ned i 35 profil.. Noe særlig smalere dekk er iallefall ikke pent.. Kjøreegenskaper er jo også en faktor Tenkte på litt strekk på dekkene Har ikke tenkt på det før, men kom til å tenke på det nå, at felgene var litt smale Var bare noen felger jeg kjøpte billig hos Sharif, sånn midlertidig.. Men har ikke så mye penger om dagen til nye felger
Superbeetle Skrevet Januar 24, 2007 Skrevet Januar 24, 2007 Hvis dekkene dine er ok så kan du vel bare beholde dem? Jeg hadde 225-40-18 på 8,5" felg ifjor, og var ikke så mye strekk over det heller Må nesten ha 215 på 8,5-9" foran og 245 på 10" bak da eller noe slikt
Vegard1 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Skrevet Januar 24, 2007 ok da venter jeg til det blir noe mer penger på konto'n, åsså kjøper jeg meg nye felger og dekk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå