vildrin Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Hei er det noen som har et armlene til e30 montert i biln sin? muligens at noen kan legge ut et bilde av dette. eller noen som har erfaring me armlene, er ussiker på om jeg sku kjøpe eller lage meg et. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 armlene i e 30?? DET er ikke originalt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Det er ettermontering. Koed selger det bla. Jeg har sett et par E30 med armlene på bilgalleri.dk og e30.de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willersrud Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 På http://www.bmwe30.dk/ så ligger det DIY hvordan man monterer e36 armlene i e30 i vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 og den med den diy bled det stygt. har støpt meg armlene til min kommer sikkert bilder av den koed sin er ALT for dyr kontra funksjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 og den med den diy bled det stygt. har støpt meg armlene til min kommer sikkert bilder av den koed sin er ALT for dyr kontra funksjon.. Kan du vise meg noen bilder av hvordan du har laget din? helt enig med at koed sin er litt for dyr i forhold til funksjon. Har gode muligheter til å få laget ting i stål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 har ikke bilder enda, må få rotet meg ned i garasjen og ta bilder, kun ferdig montert desverre.. men skal komme en grei beskrivelse med bildet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Hvor finner jeg koed sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Dobbelpost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 http://norway.schmiedmann.com/DisplayPr ... &DummyId=0 fant den også på schmiedmann så går du til armlene på menyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 har ikke bilder enda, må få rotet meg ned i garasjen og ta bilder, kun ferdig montert desverre.. men skal komme en grei beskrivelse med bildet da venter på bilde fra deg jeg. å vist det er mulig om du kunne ha gitt meg en form for "blueprint" så jeg kunne ha laget til meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 28, 2007 Share Skrevet Januar 28, 2007 da er bildene her det jeg gjorde: målte ut hvor stor jeg ville ha sidene.. tok fram en stor mdf plate, tapet alufolie på den, klippet opp stykker av glassfiber, 3 stk av hver sort. la glassfiberen på folien, og blandet sammen polyesteren.. la 3 lag med glassfiber og masse polyester.. etter dem var herdet, var det bare å lirke platene forsiktig av folien. så begynte eg å måle mer nøyaktig og kappe dem, poppnaglet dem fast i sidene på mitdkonsollen, og festet hjørnene.. når det var gjort, begynte det kjedelige, sparkling og pussing, masse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet Januar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2007 virket ganske greit laget. men blir det stabilt i biln? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 29, 2007 Share Skrevet Januar 29, 2007 aner ikke, ikke montert enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vildrin Skrevet Januar 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2007 ta bilde når du har montert det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå