Gå til innhold

armlene til e30

vildrin
 Share

Anbefalte innlegg

og den med den diy bled det stygt. har støpt meg armlene til min :D kommer sikkert bilder av den :D koed sin er ALT for dyr kontra funksjon..

Kan du vise meg noen bilder av hvordan du har laget din? helt enig med at koed sin er litt for dyr i forhold til funksjon. Har gode muligheter til å få laget ting i stål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke bilder enda, må få rotet meg ned i garasjen og ta bilder, kun ferdig montert desverre.. men skal komme en grei beskrivelse med bildet da :D

venter på bilde fra deg jeg. å vist det er mulig om du kunne ha gitt meg en form for "blueprint" så jeg kunne ha laget til meg selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er bildene her :D det jeg gjorde: målte ut hvor stor jeg ville ha sidene.. tok fram en stor mdf plate, tapet alufolie på den, klippet opp stykker av glassfiber, 3 stk av hver sort.

la glassfiberen på folien, og blandet sammen polyesteren.. la 3 lag med glassfiber og masse polyester.. etter dem var herdet, var det bare å lirke platene forsiktig av folien. så begynte eg å måle mer nøyaktig og kappe dem, poppnaglet dem fast i sidene på mitdkonsollen, og festet hjørnene.. når det var gjort, begynte det kjedelige, sparkling og pussing, masse...

midtkonsoll005.jpg

midtkonsoll004.jpg

midtkonsoll003.jpg

midtkonsoll002.jpg

midtkonsoll001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...