ThinkPink Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Hei folkens! Dette er rimelig nytt for meg, meldte meg inn i stad! Merker allerede at dette er noe for meg, BMW freak som jeg er.. Jeg lurer rett og slett på om det er noen som vet om et bra firma som kan trekke om setene mine i skinn? Har store planer for min kjære BMW, og det er noe av det jeg vil begynne med.. Noen tips anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 det er en her i kr.sand som tar det meget billig, drit flink er han og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Velkommen som bruker her på forumet.. Vet ikke om noen som trekker seter da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Hei og velkommen Kjenner ikkje til noen firma i ditt område(er fra vestlandet). Men salmakere gjør vel dette,kan søke på google litt,og Gule Sider kansje. E30,36,46 du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Takk takk, så snille dere er ! Ja, det er vel bare å søke litt på nettet kanskje.. Får kikke litt.. Jeg har en e36.. Deres biler på bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Velkommen til forumet Ja, de fleste her har sine biler på bildene, inkl meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThinkPink Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Kult.. Stilig bil! Har prøvd å legge ut bilde av min, men fikk det ikke til.. Noen som har en enkel forklaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Velkommen til forumet Disse er nok proffe, men det har nok sin pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Hei, og velkommen skal du være Vet desverre ikke om noen som trekker om skinn i ditt område (bor på vestlandet jeg også)...Men legg gjerne ut bilder av bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoegtor Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Fair mont i Oslo kan sikkert gi deg en god pris. de holder til i Grensevn. 71 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Hei og velkommen.. Skinntrekket kan du bare ta av selv, og kjøpe nytt trekk..¨ Tok av trekket i bilen min når jeg skulle fikse spaken for å ta fram setet.. er bare å nappe av kanten rundt hele.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Hei og velkommen ang bilde så kan det lastes opp via http://www.imageshack.us/ og så bruker du bare "for forum" linken du får opp etter du har lastet opp bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Hei, velkommen til bimmers. Ser du bor i Oslo. Ligger en salmaker rett ved siden av jobben min. Rettere sagt kirkegårdsgata vis a vis tr.heimsvn. (nede ved schaus bryggeri, sydöst osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå