Gå til innhold

Skrense glad fyr i Audi

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel ikke så veeeeldig vanskelig på våt asfalt men... Jeg hadde bare begynt å smile hvis det kom en i drammen sånn :D koselig å se andre kjøre litt artig med bilene sine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes problemet er at farten blir så stor.Trekker bare så enormt. Er umulig å ligge bak andre driftere for havner i hekken på de med en gang hvis du skjønner.

Ser på den videoen igjen, og fatter ikke hvordan han klarer å holde hastigheten så lav. Prøvde meg rundt sinsenkrysset noen runder i natt, kommer opp i 50 med en gang man skal holde driften, føles ganske fort ut på glatta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes problemet er at farten blir så stor.Trekker bare så enormt. Er umulig å ligge bak andre driftere for havner i hekken på de med en gang hvis du skjønner.

Ser på den videoen igjen, og fatter ikke hvordan han klarer å holde hastigheten så lav. Prøvde meg rundt sinsenkrysset noen runder i natt, kommer opp i 50 med en gang man skal holde driften, føles ganske fort ut på glatta.

he he.. sinsenkrysset ja.. joda ,man får større fart,det er jo fordi det er 4 hjul som vil at bilen skal gå fremover.skal du ha det til å gå saktere må du lenger ut med rompa :rompe: he he kan ha en mye større vinkel på sladden med en 4x4..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...