Aarseth Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Ka er vanlig plate tykkelse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 skal være minimum like tykk som det som er orginalt der. Ellers er du fri for hva du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aarseth Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Ja..er nesten sikker på at eg målte 4 mm i dørken på e30en min..høres dette tjokt ut eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 25, 2007 Share Skrevet Januar 25, 2007 Tja.. hørtes litt tykt ut, men kommer jo ann på hvor det er da. Tok du hensyn til tecktyl under gulvet og asfaltplater på innsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aarseth Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2007 Jaa..det meiner eg på..er en stund siden, får sjekke det når eg kjem heim frå sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 4mm karosseriplate tror jeg ikke noe på Er vel alt fra 0,7mm og oppover. 1mm er vel en grei tykkelse vil jeg tro. 1,25 blir gjerne litt tykt. 4mm må jo vere målt der det er noe forsterkninger av noe slag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 brukte 0.75mm på min. skulle nok hatt 0.9mm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aarseth Skrevet Januar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2007 Sikkert ej so he tabba mej ut når eg målte:P men takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristom Skrevet Januar 27, 2007 Share Skrevet Januar 27, 2007 4mm er jo nesten det man bruker i båtskrog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå